Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
Ja, je kan het o.a. bij Edera.nl en bij Paardendrogist.nl bestellen maar dan duurt het minstens 2 dagen dat je het hebt. En het is nu al vrijdag na 5 uur dus wordt je bestelling op zijn vroegst pas maandagmorgen verwerkt en heb je het dus op zijn vroegst pas dinsdag of woensdag in huis.

In Dordrecht zit wel een DA die het zou moeten verkopen; Drechtstreek. Maar of die het ook heeft en of je daar nu nog terecht kan?

Het is dat Zwijndrecht nou niet echt naast Delft ligt, anders kon je hier zo een tubetje komen halen. Maar ja, om nou voor 1 lullig tubetje van een paar euro dat hele pokke-eind te gaan rijden schiet ook niet op.
Door zurca
Toen Tous gebeten was heb ik ook Calendula wondspray gebruikt en dat heeft echt goed geholpen!
De wond was alleen niet op z'n voetzool maar op z'n dij. Het is netjes van binnen uit geheeld.(lees net dat je in Zwijndrecht woont, grappig...ik ook ;))
Door Elvira
mijn eerste golden heeft ook eens een snee in haar voetzool gehad en kreeg toen calemi-gelei van de (homeopatische) dierenarts. Dit is helaas niet meer te krijgen, maar het hoofdbestanddeel was symphytum. mijn moeder heeft zalf hiervan ooit op een snee gedaan en het leek alsof er een webje over de snee kwam en de pijn verdween.
Door Laura2004
is dat de DA die op puurnatuur.nl staat, want die heb ik een keer gebeld en hij zei dat hij wel dingen van vsm verkocht maar dat hij absoluut niet voor homeopatie was. Toen belde ik ivm de schijnzwangerschap (ablavetsem moest ik hebben) van Ziggy en toen vond hij dat ik Ziggy per direct moest laten steriliseren, dus als het die DA is dan denk ik niet dat ik daar iets ga halen.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op vr 08 jul 2005, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
zurca schreef: Toen Tous gebeten was heb ik ook Calendula wondspray gebruikt en dat heeft echt goed geholpen!
De wond was alleen niet op z'n voetzool maar op z'n dij. Het is netjes van binnen uit geheeld.(lees net dat je in Zwijndrecht woont, grappig...ik ook ;))
Wat leuk, waar in Zwijndrecht?
Door Laura2004
Audrina schreef: Het is dat Zwijndrecht nou niet echt naast Delft ligt, anders kon je hier zo een tubetje komen halen. Maar ja, om nou voor 1 lullig tubetje van een paar euro dat hele pokke-eind te gaan rijden schiet ook niet op.
Als het echt niet gaat dan heb ik het er wel voor over hoor, maar om jou daar mee lastig te vallen is ook niet nodig toch? Maar wel lief aangeboden hoor ;) :-*
Door zurca
Laura2004 schreef: Wat leuk, waar in Zwijndrecht?
Vlakbij Winkelcentrum Noord ;)
Enne calendula wondspray heb ik bij de Etos gekocht, van het merk VSM.
Door Audrina
Laura2004 schreef: is dat de DA die op puurnatuur.nl staat, want die heb ik een keer gebeld en hij zei dat hij wel dingen van vsm verkocht maar dat hij absoluut niet voor homeopatie was. Toen belde ik ivm de schijnzwangerschap (ablavetsem moest ik hebben) van Ziggy en toen vond hij dat ik Ziggy per direct moest laten steriliseren, dus als het die DA is dan denk ik niet dat ik daar iets ga halen.
Ja, die staat op puurnatuur.nl als verkooppunt.
Door zurca
Audrina schreef: Ja, die staat op puurnatuur.nl als verkooppunt.
Ik heb ze ook weleens gemaild voor iets, daar konden ze mij toen ook niet aan helpen...(Ik kon natuurlijk wel langskomen, met kat, voor andere medicatie :-\)
Door zurca
Inderdaad....ergens klopt er iets niet..
Voor zover ik weet zijn het ook geen homeopatisch werkende da's, vond het al apart hun op de site van puur natuur tegen te komen.
Door Laura2004
Audrina schreef: Nou lekker verkooppunt dan. :-\
Ik vond het ook een heel erg vervelend gesprek met die DA. Dus ik denk dat ik daar niet naartoe ga.
Door Laura2004
zurca schreef: Vlakbij Winkelcentrum Noord ;)
Enne calendula wondspray heb ik bij de Etos gekocht, van het merk VSM.
Ik woon in oudeland niet zo ver bij je vandaan dus, misschien kunnen we een keer gaan wandelen met de honden en we zouden samen barf spullen kunnen halen dan zijn we beiden goedkoper uit ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door