Dank voor het meedenken allemaal!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑vr 17 jan 2025, 13:36 Fijn dat het goed is gegaan! Heel normaal ook dat ze even niets willen eten na zo'n diepe slaap, maar ik verwacht dat Bruun op zijn laatst vanavond wel weer zal gaan klieren omdat ie hongeeeeer heeft.Goh, dat klinkt helemaaaaal niet als Bruun![]()
Kim_S schreef:Goed gegaan!Oo en je hebt dus ook niet even de foto's gezien?
Nog geen uitslag, lang verhaal maar het komt erop neer dat de voorzitter van de fokadviescommissie van de NVSW “eigenaar” is van de F1 outcross honden totdat ze 1,5 jaar oud zijn. Dus ze mogen vanuit de dierenarts de echte eigenaren vanwege de privacy-wet geen uitslagen geven![]()
Ik verwacht de uitslag wel zsm te horen, en eigenlijk verwacht ik geen gekke dingen, maar goed je weet het nooit natuurlijk.
Ik heb ook meteen een bloedtest laten doen (als referentiewaardes voor als er ooit iets mocht zijn), en die was prima.
En de titerbepaling die ik ook meteen heb laten doen was ook helemaal prima! Blij mee!
Zelfs zijn nagels heb ik nog allemaal lekker kort geknipt. De narcose is ten volste benut zullen we maar zeggen
Kaio schreef: ↑vr 17 jan 2025, 13:46 Oo en je hebt dus ook niet even de foto's gezien?De bloeduitslagen kreeg ik nog snel tussendoor van de dierenarts, de mevrouw achter de balie was minder behulpzaam
Maar de bloedwaarden mag je dan wel weten ?
Nou ja je zult wel snel iets ioren hopelijk.
Zino heeft afgelopen week ook narcose voor foto's gehad. Laten we zeggen hij was de heel dag groggy. Heeft Lemmy voor het eerst afgesnauwd ( maar die is ook in your face) . Maar heeft savonds wel een kleine hap gegeten . Tis vrij normaal dat ze wat misselijk of zelf chaggi zijn
Kim_S schreef: ↑vr 17 jan 2025, 13:57 De bloeduitslagen kreeg ik nog snel tussendoor van de dierenarts, de mevrouw achter de balie was minder behulpzaamIs het ook geen verschil dat jij het bloedonderzoek hebt aangevraagd en zij de foto's?![]()
Hij doet het goed, lekker even bijkomen straks.