OK. Ik denk dat dit wel genoeg is ja. Er zit premix in de butternut dus ik zou ook geen extra vitamine/mineralenpreparaat bij gaan geven. Voldoende zink is wel heel belangrijk... Zou hij tegen oesters kunnen (bij de Toko uit blik)? Anders zou je misschien nog een zink preparaat kunnen geven. Ik moet zeggen dat de zink van oesters bij Sjoerd beter opneemt dan het beste zink preparaat..... Hee en B12, was hij daar nou op getest? Krijgt hij B12? (soms lees ik zoveel informatie dat ik het niet meer weet).Ik bestel wel eens wat vis uit blik mee en geef dit er wel eens bij, maar oesters heb ik nog niet geprobeerd, hoe vaak op een week zal ik dit geven?
Hij is in het begin getest op b12 en dit was in orde, maar gebruik voor mezelf een b12 spray van 1000mg die goed opneembaar is dus kan af en toe evt wat in z'n bekkie spuiten??
Ja, dat is jammer.... Ik vind Barks & Whiskers ook nog steeds een van de beste probiotica's voor honden. Ik hoop binnenkort de leaky gut super yoghurt te gaan maken voor Leo (mijn echtgenoot). Heb je toevallig een yoghurtmaker in huis...?
Nee die heb ik niet, ook nog nooit van gehoord.
Het is echt te jammer dat we geen poeppillen uit Amerika meer kunnen importeren. Dat zou voor jouw hond serieus een goed idee zijn. Als je iemand buiten de niet-landen kent, van deze lijst: https://animalbiome.kustomer.help/en_us ... -rysqnHlp9, dan zou je dat eigenlijk moeten overwegen. Ik heb nog wel wat pillen maar die zijn voor mij echt Goud waard, ook omdat ik ze niet meer kan bestellen..... (de laatste keer heb ik ze via Duitsland besteld maar die staat nu ook op de lijst van landen waar ze niet naar versturen).Dat is jammer inderdaad, hopenlijk gaat het zonder ook wat verbeteren want ken niemand die in het buitenland woont. Caspar heeft het dan nog wel gehad over dat ontlastingonderzoek, volgens mij gaat dat ook via Animalbiome, maar dat is dan wel 200euro dus dat is ook niet haalbaar. Jammer dat zulke dingen dan weer zo moeilijk gemaakt moeten worden vind ik, maar goed, even afwachten nog. Afgelopen 2 dagen weer wat slechter maar wacht nog op de darm mix druppels (ze hadden iets anders opgestuurd dus dat gaat wat langer duren allemaal) maar wel heel fijn om te horen dat je die darm mix druppels er goed uit vind zien.