We hebben een maand geleden kasten besteld bij Ikea. Er was een actie op kasten en we hebben thuis alles opgemeten in Vincent zijn nieuwe kamer en online mooi op maat kastjes samengesteld.
Op het moment dat we willen bestellen, krijgen we de melding dat niet alles in voorraad is.
Een week later nog eens en kijken en toen was niet alles mogelijk op 1 plaats op te halen maar via thuislevering ging het wel.
Kostte wel 50 euro aan leveringskosten.

Dus zo besteld.
Al snel kwam het bericht dat het in meerdere keren geleverd zou worden. Steeds weer bericht dat de levering uitgesteld is enz...
Nu zijn we dus een maand verder, is nog niet de helft geleverd en hebben ze al een deel uit de bestelling geknikkerd en terugbetaald ( alsof wij iets kunnen met een kast waar een deel ontbreekt). Nu bellen wij dus waar de rest van de levering blijft, want we horen daar niets van, zou er volgende week nog een deel geleverd worden.
Maar die deuren die eruit zijn, die moeten we maar eens apart gaan halen. Ja, dat hadden we dan liever in 1 keer gedaan en 50 euro uitgespaard.
Als we ze geleverd willen krijgen bij de rest van de levering, die dus nog moet komen, moeten we wéér leveringskosten daarop betalen.

Dat is nu toch geen doen ale?
Waar lijkt dat nu op?
