Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ingeborg1958 schreef: ↑zo 01 dec 2024, 22:10 Z'n papa en mama zitten beide rond de drie kgNee er zal dan een wel niet veel meer bijkomen. Lekker handzaam
Dus heel veel meer zal het niet worden
zurca schreef: ↑ma 02 dec 2024, 21:41 Hij is echt zo leuk!Ik vind dat ook echt wel een ding hoor.
Hoe is/gaat de omgang met andere honden? Ik vind onze Pippa al klein met 6kg. Als pup vond ik het in contact laten komen met andere honden echt wel "een ding", bijna elke hond was zoveel groter. Nu ze volwassen is oogt ze weerbaarder maar jullie Shadow zal echt een ukkie blijven.
Ingeborg1958 schreef: ↑ma 02 dec 2024, 22:37 Ik vind dat ook echt wel een ding hoor.Ik geef je groot gelijk dat je voorzichtig bent. Zelfs een vriendelijk hond die iets te enthousiast is, kan al problemen geven. Ik zou mijn Shadow ook niet bij jouw Shadow laten
Hij blijft sowieso aan de lijn ,los rennen kan hij op eigen terrein. Spelen doet hij met onze kat.
Vreemde honden besnuffelen alleen als ik het vertrouw,en anders niet. Hij is veel te kwetsbaar voor eventuele aanvaringen.
Gelukkig is het een hondje dat volmaakt tevreden is met menselijk gezelschap, met de kat en hij gaat overal mee naartoe.
Ravotten op een hondenveld zie ik niet gebeuren.