Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Aquillo
Ja Lizzy ik was vergeten dat ze wilde eend heel vies vinden. En had net 3 weken terug 10 kg gekocht . was al in stukjes aan het knippen en overgieten met heet water. Ze begonnen het net te eten. Nu eerst alle orgaan gedroogd want dat wilden ze helemaal niet eten. Kijken of ze zo aan de smaak willen wennen. En had 2 kg gemalen. Portie werd geweigerd dus dat heb ik ook gedroogd. Osiris wil gedroogd wel eten, maar Shed kijkt er naar en draait zijn kop om. Misschien wil het nog wel een keer als ik de gemalen porties met pens en boekmaag meng. samen ontdooien. Met fazantvlees lukt het altijd na eerste keer weigeren en derde keer wordt dat dan gewoon rauw gegeten samen met kwartelijfjes gegeten. Podenco´s en mijn huidige podenco x windhond kunnen erg kieskeurig zijn . Lijkt dat vooral waterwild niet makkelijk gegeten wordt tenzij tam. (misschien omdat dat allemaal ander voer krijgt, maar na slacht ook totaal uitgespoeld is.) Wild gevogelte word ook niet makkelijk gewaardeerd. Fazant wisselend wel of niet. Wilde gans en zwaan vinden ze overheerlijk. Patrijs, duif een grote NEE. Alle haarwild eten ze wel. En alles wat uit de veestapel komt ook.

Barfplaats wordt gesponsord door