Prut .... dat is niet lekker
Ik ben ook ooit (een jaar of 30 geleden) besmet, plots een plek op mijn rug die ging jeuken, dus ik tegen manlief 'zit daar een muggenbult of zo?'
Manlief zag iets raars 'maar het ziet er niet uit als een muggenbult'

dus met enige poging tot lenigheid zelf in de spiegel gekeken en ik herkende het meteen als een Lyme-cirkel, nooit een teek gezien of gevoeld, dus geen idee hoe oud de beet was.
Volgende ochtend naar de HA, 14 dagen AB gekregen ....en verder niks, maar er was toen ook geen Lyme alarm of zo, tegenwoordig zitten ze er meer bovenop.
Een internist die ik jaren later sprak die merkte zelfs op dat ik blij mocht zijn dat de HA het herkende want veel hadden toen nog geen idee en al helemaal niet de doortastendheid om er meteen AB in te gooien.
Ondertussen meerdere keren geprobeerd uit te vinden of ik nog 'besmet' ben doordat ik veel rare/vage klachten heb, maar na al die jaren heb ik me er maar gewoon bij neer gelegd dat ze het niet weten.
Ben ondertussen wel een diagnose Fibromyalgie, weke delen reuma, artrose, meerdere positief uitslagen Pfeiffer, vitamine problemen verder dus roep maar welke klacht waar bij hoort....ik heb geen idee en huppel dus maar gewoon verder