Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
doranto schreef: ↑zo 24 nov 2024, 12:24 Dankjulliewel voor jullie lieve woordenO, dan breek je in stukjes inderdaad.![]()
Het is een heel verdrietige tijd nu. Phemke heeft Honyx vanacht staan roepen. Normaal, toen hij er nog was, blafte ze 1x kort waarop Honyx steeds onmiddellijk in actie kwam en al blaffend voor het raam ging staan.
Phemke bleef met korte tussenpozen steeds een blaf geven. Het was hartverscheurend![]()
. Ik ben maar bij haar gaan zitten om haar te troosten.
![]()
doranto schreef:Dankjulliewel voor jullie lieve woordenOo hartverscheurend![]()
Het is een heel verdrietige tijd nu. Phemke heeft Honyx vanacht staan roepen. Normaal, toen hij er nog was, blafte ze 1x kort waarop Honyx steeds onmiddellijk in actie kwam en al blaffend voor het raam ging staan.
Phemke bleef met korte tussenpozen steeds een blaf geven. Het was hartverscheurend![]()
. Ik ben maar bij haar gaan zitten om haar te troosten.
doranto schreef: ↑di 26 nov 2024, 13:02 Ja, daar zat ik ook aan te denken.Als ze buiten drinkt kan dat erg vertekenen. Met dit weer staat er in de tuin en op wandeling overal wel water. Binnen hoef ik nauwelijks water te verversen.
Zojuist heb ik echter gehoord, dat het voor honden op vers vlees voeding niet erg zou zijn als ze nauwelijks drinken
Ik denk dus dat ik wat overbezorgd ben.
Buiten uit plassen drinkt ze overigens wel.