Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Rales65
Omdat we toch problemen blijven houden met Bob is hij vandaag op de foto geweest bij de dierenarts. Vermoeden is dat hij een los stukje bot in zijn elleboog heeft. Om het zeker te weten moet hij dinsdag een ct scan.
Het zou wel een hele hoop verklaren. Zijn bijtgedrag, het gaan liggen tijdens het wandelen enz.
Achteraf hadden we hem toch beter kunnen verzekeren

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met website
Ja, soms gaan dingen niet zoals gepland, maar het is belangrijk om vooruit te gaan. Ik weet zeker dat het goed komt
Dat zou inderdaad een hoop van zijn gedrag verklaren.
Ik hoop dat de ct scan duidelijkheid geeft. Ik snap je goed wat betreft verzekeren, maar het is gewoon niet te weten voor die tijd. Als het dit blijkt te zijn is het middels een operatie wel goed op te lossen toch?

Succes met alles!
Het is goed gegaan en de kosten vielen mee. De dierenarts wilde graag de radioloog nog raadplegen. We wachten dus nog op de uitslag. Hij heeft in elk geval rechts wat meer radius curvus dan links. Maar dat is redelijk normaal bij corgi's.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Ik heb de uitslag inmiddels binnen. Er zijn geen afwijkingen gevonden behalve de radius curvus die normaal is bij oa corgi's. Het probleem zit hem dus in de weke delen.

Door Lizzy
hannabelgje schreef: do 28 nov 2024, 10:54 Ik heb de uitslag inmiddels binnen. Er zijn geen afwijkingen gevonden behalve de radius curvus die normaal is bij oa corgi's. Het probleem zit hem dus in de weke delen.

OK. Nou ja, wel fijn dat je dat nu weet! En dan moet je denken aan bijvoorbeeld een peesblessure?
Door Lizzy
hannabelgje schreef: do 28 nov 2024, 11:14 Ja ze denken een peesontsteking ofzo. Maar daar kunnen ze niet zoveel mee. Ik ga verder met de pynmix in elk geval. Kijken wat dat doet.

In de reguliere geneeskunde kunnen ze daar niks mee nee. Maar, er zijn wel wat dingen die ondersteunend werken. Wat goed kan werken is laser therapie. En wat ook fijn spul is:

https://www.dierapotheker.nl/phytonics- ... 0-ml/1746/
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door