Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Hylos schreef: wo 13 nov 2024, 18:13 Oei dat is wel zonde zeg!
Persoonlijke sticker laten maken en die er op plakken?
Of Nina wat verfkwastjes in de handen duwen en het haar op laten lossen :biggrin2:
Hahaha die laatste is wel creatief, maar of de binnenkant dan gespaard blijft ;D

Een sticker is een idee. Ga ik naar kijken!
Door hannabelgje
We hebben hier een combi fiets/wandelpad waar ik veel loop met Bob. Het is daar de bedoeling dat je rekening met elkaar houdt. Ik schrik me altijd de rambam als er fietsers van achter ineens voorbij komen zeilen zonder ff iets te zeggen of te bellen. Ik heb geen ogen in mijn achterhoofd. Ik snap niet dat die niet gewoon ff bellen ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door doranto
hannabelgje schreef: do 14 nov 2024, 14:22 We hebben hier een combi fiets/wandelpad waar ik veel loop met Bob. Het is daar de bedoeling dat je rekening met elkaar houdt. Ik schrik me altijd de rambam als er fietsers van achter ineens voorbij komen zeilen zonder ff iets te zeggen of te bellen. Ik heb geen ogen in mijn achterhoofd. Ik snap niet dat die niet gewoon ff bellen ofzo.

Heel herkenbaar. Ik loop ook altijd zoveel mogelijk links, in de hoop dat ze in ieder geval rechts aanhouden als ze met hun telefoon bezig zijn en mij van achteren naderen.
Door kiara
hannabelgje schreef: do 14 nov 2024, 14:22 We hebben hier een combi fiets/wandelpad waar ik veel loop met Bob. Het is daar de bedoeling dat je rekening met elkaar houdt. Ik schrik me altijd de rambam als er fietsers van achter ineens voorbij komen zeilen zonder ff iets te zeggen of te bellen. Ik heb geen ogen in mijn achterhoofd. Ik snap niet dat die niet gewoon ff bellen ofzo.

Ik gisterenavond zelfde
Geen fiets of loop pad ( klein weggetje waar je mag lopen fietsen auto)
Maar schrok me ook kapot.
Moeilijk hoor om even een belletje te geven >:(
Door frodo quin

Ow ja. Hardlopers kunnen daar ook wat van. Hier zijn fietsers meestal flink, maar diegene die het vertikken, dat snap ik nu echt niet. Zelfs als je niets om een ander geeft, jij verongelukt mee he.
Door - pien -
Afbeelding
Afbeelding
Dag lieve Joepie
Afbeelding
Afbeelding
en lieve Streep
Afgelopen dinsdag heb ik afscheid genomen van ze.
Bij Joepie was de aftakeling vooral geestelijk en bij Streep lichamelijk, tot het echt niet meer ging :'(
Het is een hele leegte zo, maar ze zijn oud geworden (ruim 18 en ruim 17 jaar) en hebben een mooi (tweede) leven gehad, we hebben het heel goed gehad met elkaar en er zijn veel mooie herinneringen :smitten:
Door dinky89
Ach wat enorm pittig om afscheid te moeten nemen van twee lieverds Pien :'( Heel fijn dat ze zo oud mochten worden maar dat maakt het gemis niet minder :-*
Door kiara
Hè jeetje 2 tegelijk wat een enorm verdriet zal dat zijn . Wil je heel veel sterkte wensen :bigarmhug:
Door pike
Heftig om allebei je lieve maatjes te moeten laten gaan. Dan is het inderdaad plots heel stil en heel leeg. Veel sterkte :-*
Door Charlie Angel
Jeetje, wat heftig om van twee tegelijk afscheid te moeten nemen zeg. Een hele mooie leeftijd, maar jeetje, wat een leegte zullen ze achterlaten. Ze hebben een prachtig tweede leven bij jou gehad, ik hoop dat dat op den duur een mooie troost zal zijn. Heel veel sterkte gewenst met de stilte die ze achterlaten.
Door Anne in Zweden
Gloep, twee tegelijk... Da's echt even slikken. Maar als ze al zo oud zijn, dan weet je diep vanbinnen dat dat kan gebeuren, dat ze vlak na elkaar gaan.

Heel veel sterkte, het zal raar thuiskomen zijn nu. :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door