Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Wat jammer en verdrietig dat je deze beslissing hebt moeten nemen, maar wel heel flink van je. Het gaat vast goed in haar nieuwe huisje en dan moet je er ook vrede mee zien te krijgen. Voel je vooral niet schuldig!
Door sam28
IMG_3366.jpeg
IMG_3366.jpeg (1.63 MiB) 569 keer bekeken
Siepie is verhuisd afgelopen zaterdag.
Ik ben vooral verdrietig en heb het gevoel dat ik wat gemist heb en het daarom niet is goed gekomen. Of dat ik niet genoeg heb geoefend.
Direct de gaasdeur uit de deuropening gehaald en vond dat heel fijn (vrije doorloop!). Maar dan ook direct een schuldgevoel.
Ingewikkeld en heel stil in huis.
Ik heb al heel wat tranen gelaten en als ik niet uitkijk zit ik weer te janken nu (ben op werk).

Ik krijg gelukkig veel updates en foto’s. Dat is heel fijn.
9d3635c4-657f-43b5-8407-48111c6112bd.jpeg
9d3635c4-657f-43b5-8407-48111c6112bd.jpeg (148.74 KiB) 569 keer bekeken
abf00d37-1dfd-42bc-9a95-60052822323b.jpeg
abf00d37-1dfd-42bc-9a95-60052822323b.jpeg (538.15 KiB) 569 keer bekeken
Ze heeft zaterdag al heerlijk gesnurkt en is op verkenning.
Zondag kreeg ik een filmpje dat ze met een jong kikkeroo aan het vrijen was zoals ze bij mij ook altijd deed.
Door Lizzy
Oh jee, ik kan me je gevoel zooo goed voorstellen.... Het is voor jou ook echt mega verdrietig :'( . Maar eigenlijk denk ik dat je het beste hebt gedaan :-* . En ik hoop dat je dat zelf op een gegeven moment ook gaat voelen, als het ergste verdriet een beetje een plekje heeft.
Door Cathelijn
Ik leef zo met je mee, het lijkt me zo moeilijk om een van je maatjes te moeten herplaatsen. Veel sterkte en hopelijk voelt het later beter als ze goed gesetteld is :-*
Door frodo quin
Wat een mooie kat!

Heel veel sterkte. Het is vreselijk zoiets mee te moeten maken. Fijn dat ze al wat relaxed aan het worden is daar. Hoe doet Cato het zonder haar?
Door sam28
Ja, Siep is prachtig 😻

Cato is wat aan het zoeken geweest en was wat schrikkerig. Siepie heeft haar natuurlijk best wel belaagd de afgelopen maanden. Maar gisteravond was ze relaxed met veel energie.
IMG_3384.jpeg
IMG_3384.jpeg (4.82 MiB) 490 keer bekeken
Door frodo quin
sam28 schreef: di 12 nov 2024, 11:01 Ja, Siep is prachtig 😻

Cato is wat aan het zoeken geweest en was wat schrikkerig. Siepie heeft haar natuurlijk best wel belaagd de afgelopen maanden. Maar gisteravond was ze relaxed met veel energie.

IMG_3384.jpeg
Oh dat is fijn. Ik snap dat ze even tijd nodig had omer zeker van te zijn dat Siepie niet ergens te voorschijn zou komen.
Door Kaela
Het is zo ontzettend moeilijk om een van je kanjers te laten gaan. Ze zijn je alles, je familie.

Maar Sam, je bent above and beyond gegaan en nu ben je ook nog zo sterk en grootmoedig om er eentje los te laten in hun belang. Meer houden van bestaat er niet.
Door Anne in Zweden
Het zal even wennen zijn, maar ik twijfel er niet aan dat het de juiste keuze was. Het feit dat Cato zich lekker lijkt te voelen in de nieuwe situatie is al een goed teken! Maar ik begrijp heel goed dat het verschrikkelijk pijn doet om Siepie af te moeten staan.
Sterkte, en geniet maar lekker van de (emotionele) rust thuis nu die is wedergekeerd! :-*
Door dinky89
Het is zo begrijpelijk dat het enorm dubbel is Sam. Aan de ene kant opluchting dat je niet meer hoeft op te letten in huis en de rust die dat geeft. Aan de andere kant het afscheid moeten nemen van een van de poezen zodat ze beide weer relaxt door het leven kunnen.

Jij hebt je enorm ingezet om de vrede in huis te herstellen. Op een gegeven moment is dan een punt dat herplaatsing een betere oplossing blijkt voor iedereen :-*

Dikke knuffel!
Door sam28
Thnx allemaal. Ik krijg foto’s en filmpjes met een blije siepie. Ze speelt, zit op schoot en begint te kletsen. Cato is lekker ondeugend en klom gisteravond ineens weer in de gordijnen. >:( ::) Dat heeft ze al ff niet meer gedaan. Ze lijkt ook wel wat energie over te hebben nu de rust is weer gekeerd
Door frodo quin
sam28 schreef: wo 13 nov 2024, 12:48 Thnx allemaal. Ik krijg foto’s en filmpjes met een blije siepie. Ze speelt, zit op schoot en begint te kletsen. Cato is lekker ondeugend en klom gisteravond ineens weer in de gordijnen. >:( ::) Dat heeft ze al ff niet meer gedaan. Ze lijkt ook wel wat energie over te hebben nu de rust is weer gekeerd
Dat in de gordijnen klimmen zal waarschijnlijk niet blijven. Zal de emotie van zo lang constante angst, opluchting en enthousiasme zijn. Moet er uiteindelijk toch uit.

Fijn om te horen dat de meisjes get beiden goed doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door