Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: di 22 okt 2024, 18:45 Het gaat zo grof… totaal respectloos.
Een stuk verderop zijn ze ook bezig en ziet het ‘wandelpad’ er zo uit

IMG_6578.jpeg
Dat, met name. Gewoon raggen en nergens op letten, hoe vernielder, hoe beter. Om te janken, inderdaad.

Nou moet ik erbij zeggen dat het over een paar jaar al weer enigszins toonbaar zal zijn, en na een jaar of 6-7 heb je weer gewoon een mooi bos (ervan uitgaande dat ze meteen nieuwe boompjes planten, als het productiebos is). Een jaar of tien geleden hadden wij ook ineens zo'n slagveld achter het huis, maar inmiddels is de nieuwe aanplant al zo groot dat het weer op een bos lijkt.

Maar pijn aan je ogen en je hart doet het wel. :(
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: wo 23 okt 2024, 16:36 Dat, met name. Gewoon raggen en nergens op letten, hoe vernielder, hoe beter. Om te janken, inderdaad.

Nou moet ik erbij zeggen dat het over een paar jaar al weer enigszins toonbaar zal zijn, en na een jaar of 6-7 heb je weer gewoon een mooi bos (ervan uitgaande dat ze meteen nieuwe boompjes planten, als het productiebos is). Een jaar of tien geleden hadden wij ook ineens zo'n slagveld achter het huis, maar inmiddels is de nieuwe aanplant al zo groot dat het weer op een bos lijkt.

Maar pijn aan je ogen en je hart doet het wel. :(
Mijn ervaring tot nu toe is dat ze niet aanplanten, ze wachten tot het vanzelf terug groeit, en dat duurt lang. De stukken waarvan ik denk dat ze een jaar of 5-6 geleden gesloopt zijn, zijn nog steeds geen bos. Er blijft ook veel liggen aan stompen en takken, op zich goed voor het organisch materiaal maar het ziet er niet uit.

Plus dat dit deels ons cantharellen bos was, en op de stukken met jonge bomen vind je die toch een stuk minder. Blij dat we echt veel geplukt en gedroogd hebben ….
Door hannabelgje
En ze blijven gewoon vapen op kantoor. Ik weet niet meer wat ik eraan moet doen. Ik heb melding gemaakt intern bij HRM, dat hielp niet dus een melding gedaan bij de nvwa. Ook dat helpt blijkbaar niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Charlie Angel
hannabelgje schreef:En ze blijven gewoon vapen op kantoor. Ik weet niet meer wat ik eraan moet doen. Ik heb melding gemaakt intern bij HRM, dat hielp niet dus een melding gedaan bij de nvwa. Ook dat helpt blijkbaar niet.

Echt heel vreemd dat het bedrijf zelf al niet ingrijpt. Je kan dit als baas zijnde toch niet goedkeuren?
Door frodo quin
hannabelgje schreef: vr 01 nov 2024, 10:30 En ze blijven gewoon vapen op kantoor. Ik weet niet meer wat ik eraan moet doen. Ik heb melding gemaakt intern bij HRM, dat hielp niet dus een melding gedaan bij de nvwa. Ook dat helpt blijkbaar niet.

En wat krijg je als reactie intern en bij nvwa? Je hebt tenslotte wel wettelijk recht op een rook en damp vrije werkplek.
Door Kaio
Misschien arbo arts en ondernemingsraad?

De werkgever is verantwoordelijk voor de rookvrij plek.
Door kiara
Ik vind het maar vreemd dat jou baas dit toestaat. Varen is net zo slecht als roken en misschien nog wel slechter. Een sigaret mag niet maar zo’n Vape wel ::)
Door Siberienne
Ohw Pike ik voel met je mee :'(

Ik ben weer op weg naar huis, ik was een weekend bij mijn moeder. Fijn weekend maar moeilijk om haar weer achter te laten. Ze mist me.
Door kiara
Siberienne schreef: zo 03 nov 2024, 17:13 Ohw Pike ik voel met je mee :'(

Ik ben weer op weg naar huis, ik was een weekend bij mijn moeder. Fijn weekend maar moeilijk om haar weer achter te laten. Ze mist me.
Herkenbaar mijn moeder ook
Was er gisteren voor der 90 ste verjaardag
Afstand is ver ( van Drenthe naar Haarlem) en ik kan geen weekend blijven. Fijn voor jou moeder dat jij dat wel kan.
Ruk om weer weg te gaan hè :'(
Door Charlie Angel
Siberienne schreef:Ohw Pike ik voel met je mee :'(

Ja, dat is en blijft zo naar. En door de afstand doe je dit ook niet elk weekend. Afbeelding
Door Kaela
Fotoalbum voor Nina’s tweede jaar gemaakt. Ik heb iets heel erg verkeerd gezien, want in plaats van de mooie fotokaft is de kaft…zwart. Echt de ergste kleur voor een vrolijk en mooi kinderfotoboek :-X

Maar ik heb het echt zelf verkeerd gedaan, dus ik moet het er maar mee doen. Of een heel nieuw album maken en betalen, dat is me dan toch ook een beetje te gek.
Door Hylos
Oei dat is wel zonde zeg!
Persoonlijke sticker laten maken en die er op plakken?
Of Nina wat verfkwastjes in de handen duwen en het haar op laten lossen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door