Jij hebt je uiterste best gedaan en ze alle tijd gegeven

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑vr 25 okt 2024, 10:06 Wat de verklaring is van onze gt is dat wanneer de stress verlaagd door medicatie er meer ruimte is voor leren en dat in ons geval Noodles dan leert dat ze geen schrik hoeft te hebben voor de katers. Zolang het stressniveau heel hoog is dan leren ze niks. Maar bij ons is het zylkene dus ook gewoon een supplement.Zylkene is geen medicijn en heeft ze de dubbele dosering al van.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
sam28 schreef: Zylkene is geen medicijn en heeft ze de dubbele dosering al van.Hè getver. Hopelijk keert de rust terug als 1 van de dames een ander huisje heeft. Je hebt er in elk geval alles aan gedaan en als niks werkt dan is dat nog de enige keuze. Heel veel sterkte.Samen met nog een ander pilletje supplement, zal morgen de naam opzoeken.
Het werkt allemaal niet
Anne in Zweden schreef: ↑za 26 okt 2024, 13:44 Fijn dat je in elk geval een goed huisje hebt gevonden voor een van hen. Stel dat de eerste drie maanden met kat 1 meteen heel goed gaan bij het nieuwe vrouwtje, kun je dan niet gewoon besluiten dat die kat (of dat nou Cato of Siepie is) daar mag blijven, in plaats van nog een tweede proefperiode van drie maanden met de andere kat te doen?Als dat zo is dan mag Siepie daar absoluut blijven. Het gaat om de match en het gouden mandje
hannabelgje schreef: ↑za 26 okt 2024, 11:07 Hè getver. Hopelijk keert de rust terug als 1 van de dames een ander huisje heeft. Je hebt er in elk geval alles aan gedaan en als niks werkt dan is dat nog de enige keuze. Heel veel sterkte.Telizen is het andere pilletje
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
sam28 schreef: ↑zo 27 okt 2024, 00:47 Thnx voor alle sterkte, das nodig en ook dat ik er alles aan gedaan heb wa t ik heb nog wel eens een wat als en dan moment …Begrijpelijk. Ik had dat ook met Wolf en Cyc en nadien door wat gebeurd is met Cyc met Wolf en de andere katten. Ik denk echt wel dat je alles gedaan hebt tot waar je nog constructief kon. Soms is het beste om op te geven. Niet alles is maakbaar, niet alles komt goed. Hoe verdrietig ook en hoe erg je jouw meid (welke het ook wordt) zal missen. Het is op een bepaald moment gewoon niet meer dan leed verlengen als je verder probeert.
sam28 schreef: ↑do 31 okt 2024, 15:51 Siep gaat verhuizen op 9 novemberKlinkt echt als een gouden thuisje!![]()
Wel heel fijn dat zusje van goede vriend de hele uitzet bij elkaar heeft gekocht vandaag en op zoek is naar een vriezertje. Welke kat het uiteindelijk ook wordt, ze heeft daar een gouden mandje.
sam28 schreef: ↑do 31 okt 2024, 15:51 Siep gaat verhuizen op 9 novemberPfft. Heel pittig Sam, dit..... Ik denk wel dat het een prachtig huisje is![]()
Wel heel fijn dat zusje van goede vriend de hele uitzet bij elkaar heeft gekocht vandaag en op zoek is naar een vriezertje. Welke kat het uiteindelijk ook wordt, ze heeft daar een gouden mandje.
sam28 schreef: ↑do 31 okt 2024, 15:51 Siep gaat verhuizen op 9 novemberDat is heel mooi. Het blijft natuurlijk knudde dat het niet is gelukt, heel veel sterkte voor jou Sam, je hebt echt alles gedaan wat je kon![]()