Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Geloofndat je bij Dacia echt krijgt waarvoor je betaald....
Goed als je geen ander budget hebt zul je wel moeten...
Ik vind toch alles minder, van interieur tot geluid, van schakelen tot wegligging etc....

Maar we hebben een verlengde ford tournee, maar daar heb je niks aan denk ik.
Maar ik vind ford best fijn rijden .
Vw ook maar daar zit nog veel hoger prijskaartje aan
Kaio schreef: wo 30 okt 2024, 14:08 Geloofndat je bij Dacia echt krijgt waarvoor je betaald....
Goed als je geen ander budget hebt zul je wel moeten...
Ik vind toch alles minder, van interieur tot geluid, van schakelen tot wegligging etc....

Maar we hebben een verlengde ford tournee, maar daar heb je niks aan denk ik.
Maar ik vind ford best fijn rijden .
Vw ook maar daar zit nog veel hoger prijskaartje aan
OK. Eerst een proefritje maken dus. We hebben beperkt budget. En dat vind ik hoogst irri want ik heb ook ooit in lease auto's gereden en houd wel van comfort...

Ford Tournee is mooi maar ja nee, dat gaat 'm niet worden.
Lizzy schreef: wo 30 okt 2024, 15:07 Oh echt??? Nou zeg, wat een heerlijke hondenauto! Geen gezeik bij de keuringen? Of hoeft ie nog niet?
Ik heb hem gelijk vanaf het begin zo aangepast en een jaar of 5 gereden denk ik. Ieder jaar gekeurd en ze hebben er nog nooit iets van gezegd. Volgens manlief is dat bij een apk ook helemaal niet nodig om de achterbank er terug in te zetten.
Kaio schreef: wo 30 okt 2024, 15:13 Naar mijn weten moeten de gordels getest worden bij een keuring. Dus dan moeten de banken er ook in. De auto dient gekeurd te worden zoals ie te boek staat.
Of je er uitzonderingen op aan kunt vragen ?
Mogelijk dat het kan door middel van modificatie en dan goedkeuring bij de rdw? Dat heb je ook wanneer een busje wordt omgebouwd tot camper volgens mij. Verwijderen van de bank is aanpassing van aantal zitplaatsen die in het kenteken register staan geregistreerd. Maar of dat opweegt tegen eenmaal per jaar de banken er weer in plaatsen weet ik niet ::)

Overigens wat doranto zegt, mogelijk even goed kijken naar waar op wordt gecontroleerd bij de apk. Dat zijn maar een beperkt aantal punten.
Maar moet je wel axhterbanken verwijderen bij een caddy of iets vergelijkbaars?
Hier pasten er 2 wel in een gewone oude caddy. Oli en Zino. Die zijn overigens ook samen in de vw passat geweest, ok dat is wel wat krap.
Lemmy is wat groter maar kan ook in de passat.
In de verlengde Torneo met achterbanken erin gaan ze gewoon alle 3 erin.

En in de vorige toen we Foozy nog hadden gingen ze met zijn 3en in een Ford Galaxy met achterbanken.

Ja ok als je er persee hokken in wilt gaat dat niet.
Dan zouden we voor de onze ook een loeigrote bus moeten hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door