Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
hannabelgje schreef: do 17 okt 2024, 18:24 Bob heeft de afstandsbediening van de tv te pakken gehad. Bij het volgende salaris een nieuwe kopen voor meneer. Hij doet het gelukkig nog wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Een nieuwe Bob of een nieuwe afstandsbediening? :P

Balen. Maar dat is wat puberpupjes doen helaas… Hopelijk is er een plekje waar Bob niet bij kan waar de afstandsbediening kan liggen ;)
Door pike
hannabelgje schreef: do 17 okt 2024, 18:24 Bob heeft de afstandsbediening van de tv te pakken gehad. Bij het volgende salaris een nieuwe kopen voor meneer. Hij doet het gelukkig nog wel.

Oeps. Afstandsbedieningen zijn hier zowat het enige dat meneer heel consequent in een laatje wegstopte. Die zijn toch wel erg belangrijk ::) Ties leest liever een boek ;D ;D
Door hannabelgje
En vandaag heeft Bob de laadkabel van meneer zijn ipad doorgeknaagd. Pffff

Door Kaela
hannabelgje schreef: vr 18 okt 2024, 11:49 En vandaag heeft Bob de laadkabel van meneer zijn ipad doorgeknaagd. Pffff

Ik voorzie een opleiding in de elektronica voor de jonge Bob ::) ;D
Door Charlie Angel
frodo quin schreef: Is iets kleins, maar in een overvolle emmer van te veel en veel te veel komt dat er dan nog bij. Hopelijk volgende keer wel in orde
Inge en Bono schreef: 'Klein leed' boven op de rest van het leed, heel veel sterkte! :-* :bigarmhug:
Dank beiden..Afbeelding
Het is iets wat kan gebeuren en hopelijk gaat het volgende keer wel goed. Ze reageren er wel supernetjes op, dat vind ik in deze wereld wel heel fijn.
Dus opgelost en verder. Ik heb dan nog het geluk dat ik hem kan brengen. Staat er een oud iemand te wachten die geen chauffeur achter de hand heeft is het lastiger.

Bob is goed bezig, die wordt zeker electromonteur of iets. Dan kan hij als hij een baantje heeft alle schade terugbetalen. Afbeelding
Maar ook al weet je dat het kan, het is niet altijd even grappig.
Hoe gaat het met de band tussen baasje en Bob?
Door hannabelgje
Tussen Bob en meneer ging het wat beter, maar het afstandsbediening incident helpt niet echt. De kabel heb ik maar niet gezegd en een nieuwe gehaald. Hopelijk merkt ie niet dat het een andere kabel is.

Door Charlie Angel
hannabelgje schreef:Tussen Bob en meneer ging het wat beter, maar het afstandsbediening incident helpt niet echt. De kabel heb ik maar niet gezegd en een nieuwe gehaald. Hopelijk merkt ie niet dat het een andere kabel is.

Oh, dat is dan zo jammer zeg. Gaat het beter gebeurd dat.
Hebben jullie nog hulp van de, sorry ik kom maar niet op dat woord, privé instructrice of was dat eenmalig?
Door Siberienne
Het bos vlakbij ons dorp is productie bos. En nu zijn ze gaan oogsten. Hele stukken met grof geweld plat. En nu ook mijn favoriete plekje in het bos. Waar je van een heuvel af komt, en het altijd diep stil was. Hoge oude bomen, bemoste ondergrond, kabbelend beekje, het ziet er nu zo uit. Ik heb letterlijk gehuild, en ik vind het ook stom. Ik bedoel, ook hier moeten mensen meer in beweging komen en er opuit gaan. En dit is dus het stuk vlakbij het dorp waar het pad nu grotendeels gesloopt is. Vroeger lieten ze nog wel eens een corridor met bomen staan rond paden. Maar nee, nu niet. Ik ben boos en verdrietig.
IMG_6624.jpeg
IMG_6624.jpeg (6.18 MiB) 656 keer bekeken
IMG_6623.jpeg
IMG_6623.jpeg (5.69 MiB) 656 keer bekeken
Door Cathelijn
Jeetje wat een slachtveld. Dat doet toch pijn, niet alleen aan je ogen.
Hier doen ze het ook, misschien net iets minder rigoureus, maar ik kan het maar moeilijk aanzien...
Door Siberienne
Cathelijn schreef: di 22 okt 2024, 18:31 Jeetje wat een slachtveld. Dat doet toch pijn, niet alleen aan je ogen.
Hier doen ze het ook, misschien net iets minder rigoureus, maar ik kan het maar moeilijk aanzien...
Het gaat zo grof… totaal respectloos.
Een stuk verderop zijn ze ook bezig en ziet het ‘wandelpad’ er zo uit
IMG_6578.jpeg
IMG_6578.jpeg (6.5 MiB) 648 keer bekeken
Door kiara
Jemig wat erg.
Ik snap er niks meer van, ze zijn zo bezig met het milieu en dan doen ze dit :rant:
Hier bij “ mijn” bos aan de overkant ook bezig maar alleen ( voor zover ik weet) de Amerikaanse eiken. De Europese blijven wel staan.
Werkelijk om boos en verdrietig van te worden :'(
Door pike
Treurig. Heel treurig. Hier wordt ook veel gekapt. Ik heb me daar bij neergelegd maar het went nooit. Weg is weg. Sommige natuurgebieden ga ik niet eens meer wandelen, het is zoooo deprimerend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door