Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Cindy de Wolf schreef: zo 13 okt 2024, 10:57 In de ochtend kom ik rond 07.00 terug en dan sta je rustig minutenlang te wachten voordat je ze uit de wagen kan halen of als het echt heel druk is dus om de 3-5m een fietser loop ik weleens 2 of 3x. In de middag is het wel iets rustiger maar zeker niet rustig. Gisteren stonden we buiten dus zaterdag rond 11.30 te brainstormen en ook dan heb je minimaal elke 30sec fietsers. Het is, net als de weg, een druk doorgaand fietspad. Als ik rond 07.30 jawel zelf naar mijn werk fiets staan we soms wel 30m voor het verkeerslicht driedubbel dik met fietsers te wachten. Regelmatig gaat het ook mis en is er weer valpartij. Het fietspad is ook niet breed te noemen.
Het is ook echt lastig vervelend. Zal wel minder worden als er honden komen te overlijden. Dan wordt het natuurlijk minder. Maar goed dat duurt (hopelijk) nog even.
Er wonen hier nauwelijks nog stellen met kinderen ken 1 stel. Zodra de baby's richting de 3 jaar gaan verhuizen de meeste logischerwijs.
Ik snap wel waarom je meerdere keren hebt geroepen dat je graag wilt verhuizen :-X
Door Cindy de Wolf
kiara schreef: zo 13 okt 2024, 10:59 Poeh dat is wel moeilijk ja en ook met zoveel honden.
En zo weinig mogelijkheid om fatsoenlijk je honden in de auto te krijgen.

Wat ben ik dan gezegend met eigen oprijlaan :) besef ik nu weer even
Ja count your blessings! Op de camping is het ook altijd heerlijk en zo'n domper als we weer thuis zijn. Ik hoop echt ooit nog DH voorgoed achter me te laten!
Door Cindy de Wolf
Lizzy schreef: zo 13 okt 2024, 11:03 Ik snap wel waarom je meerdere keren hebt geroepen dat je graag wilt verhuizen :-X
:-* dat gaat ook wel gebeuren de vraag is alleen wanneer en waarheen. Maar reeel gezien zal dat nog wel even op zich laten wachten. Je moet ook nog een baan hebben en we krijgen nu wel een fors bedrag aan hypotheek als je de overwaarde meerekent maarja elke dag 2-3 uur in de auto is niet bepaald aanlokkelijk.
Door kiara
Cindy de Wolf schreef: zo 13 okt 2024, 11:07 Ja count your blessings! Op de camping is het ook altijd heerlijk en zo'n domper als we weer thuis zijn. Ik hoop echt ooit nog DH voorgoed achter me te laten!
Ja ik vroeger ook geklooi in Hoofddorp
Kwam je van de camping af met heerlijk de ruimte . En met de kilometers terug daalde mijn humeur.
Ben zo blij dat ik daar weg ben
Heerlijk de ruimte nu in het prachtige Drenthe
Door Cindy de Wolf
En tussen de wagens in gaan staan is ook levensgevaarlijk. Laat staan met het aantal honden. Onze wagens zijn al meerdere keren aan puin gereden. Dit was voor de 3e keer de wagen van mijn vader die rode, toch echt een zware wagen. https://regio15.nl/nieuws/ongevallen/36 ... -den-haag/ Ook mijn oude peugeot heeft al eens op de stoep gestaan. Als je hier tussen de wagens in had gestaan was je minstens je benen kwijt geweest want dit ging ontzettend hard. Stond op onze camera's, de BMW rijder wordt ook strafrechtelijk vervolgd. De eigenaar van de blauwe wagen kreeg de volle laag. Die knalde dus tegen mijn vader en die weer op de wagen daarvoor. In dit geval zat de BMW te bumperkleven achter een bestelwagen op de linkerbaan. De blauwe wagen wilde parkeren dus stond met de alarmlichten aan stil op de rechterbaan te wachten totdat er achteruit ingeparkeerd kon worden. De BMW rijder wordt ongeduldig en gooit zijn wagem met 70-80km per uur naar de rechterbaan maar omdat hij bunperkleefde en geen zicht had op de rechterbaan zag hij niet dat er iemand dubbel stond hierdoor knalde hij dus direct op de blauwe wagen. Alle 4 de wagens waren totall loss. Ze komen met een jezusvaart uit een flauwe bocht zetten zien niet dat iemand wil inparkeren en klabaf en aangezien mijn ouders (die naast ons wonen) en wij in het midden wonen zijn wij altijd de sjaak qua positie. Mijn vader zet zijn wagen nu ook structureel links maar dat is met de honden ook geen optie dus mijn wagen staat voor zoveel mogelijk rechts.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op zo 13 okt 2024, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
kiara schreef: zo 13 okt 2024, 11:11 Ja ik vroeger ook geklooi in Hoofddorp
Kwam je van de camping af met heerlijk de ruimte . En met de kilometers terug daalde mijn humeur.
Ben zo blij dat ik daar weg ben
Heerlijk de ruimte nu in het prachtige Drenthe
:-* :-* kan m dat zo levendig voorstellen! Dat heb ik ook altijd dat mijn humeur richting vriespunt daalt zodra we in de buurt komen zeker vd zomer als we 4 weken in Belgie op de camping geweest zijn. Nou hoopt doet leven toch ;)
Door kiara
Er is mij ooit is gezegd als je iets wil moet je het doen voordat het te laat is.
En er is altijd wel een reden te bedenken om niet te gaan. Kinderen kleinkinderen oma/opa etc etc
Ik heb overal maling aan gehad en na 10 jaar de knoop doorgehakt.
Vind het nu al erg als ik richting de Randstad moet. Dan ben ik blij als ik weer terug kan
Door Inge en Bono
Cindy de Wolf schreef: zo 13 okt 2024, 11:13 En tussen de wagens in gaan staan is ook levensgevaarlijk. Laat staan met het aantal honden. Onze wagens zijn al meerdere keren aan puin gereden. Dit was voor de 3e keer de wagen van mijn vader die rode, toch echt een zware wagen. https://regio15.nl/nieuws/ongevallen/36 ... -den-haag/ Ook mijn oude peugeot heeft al eens op de stoep gestaan. Als je hier tussen de wagens in had gestaan was je minstens je benen kwijt geweest want dit ging ontzettend hard. Stond op onze camera's, de BMW rijder wordt ook strafrechtelijk vervolgd. De eigenaar van de blauwe wagen kreeg de volle laag. Die knalde dus tegen mijn vader en die weer op de wagen daarvoor. In dit geval zat de BMW te bumperkleven achter een bestelwagen op de linkerbaan. De blauwe wagen wilde parkeren dus stond met de alarmlichten aan stil op de rechterbaan te wachten totdat er achteruit ingeparkeerd kon worden. De BMW rijder wordt ongeduldig en gooit zijn wagem met 70-80km per uur naar de rechterbaan maar omdat hij bunperkleefde en geen zicht had op de rechterbaan zag hij niet dat er iemand dubbel stond hierdoor knalde hij dus direct op de blauwe wagen. Alle 4 de wagens waren totall loss. Ze komen met een jezusvaart uit een flauwe bocht zetten zien niet dat iemand wil inparkeren en klabaf en aangezien mijn ouders (die naast ons wonen) en wij in het midden wonen zijn wij altijd de sjaak qua positie. Mijn vader zet zijn wagen nu ook structureel links maar dat is met de honden ook geen optie dus mijn wagen staat voor zoveel mogelijk rechts.
Ik word echt misselijk bij het idee dat daar iemand, met of zonder honden, had gestaan (ik 'bestuurde'(stond stil in) die blauwe auto ;) ) dan was het nog steeds niet mijn schuld geweest, maar had ik dus wel iemand geplet. Het ging zo snel dat iemand die daar had gestaan daar niet op had kunnen anticiperen.
Het is echt een vreselijk 'punt' bij jullie Ik hoop dat je toch nog een goede oplossing vindt om de honden in de auto te krijgen zonder tillen of springen Cindy, want inderdaad: de drukte op het fietspad bij jullie is ook echt gigantisch :-\
Door Anne in Zweden
Inge en Bono schreef: ma 14 okt 2024, 18:00 Ik word echt misselijk bij het idee dat daar iemand, met of zonder honden, had gestaan (ik 'bestuurde'(stond stil in) die blauwe auto ;) ) dan was het nog steeds niet mijn schuld geweest, maar had ik dus wel iemand geplet. Het ging zo snel dat iemand die daar had gestaan daar niet op had kunnen anticiperen.
Het is echt een vreselijk 'punt' bij jullie Ik hoop dat je toch nog een goede oplossing vindt om de honden in de auto te krijgen zonder tillen of springen Cindy, want inderdaad: de drukte op het fietspad bij jullie is ook echt gigantisch :-\
Bloddy hell, hopelijk ben je er zonder kleerscheuren van afgekomen? :o
Door Cindy de Wolf
Inge en Bono schreef: ma 14 okt 2024, 18:00 Ik word echt misselijk bij het idee dat daar iemand, met of zonder honden, had gestaan (ik 'bestuurde'(stond stil in) die blauwe auto ;) ) dan was het nog steeds niet mijn schuld geweest, maar had ik dus wel iemand geplet. Het ging zo snel dat iemand die daar had gestaan daar niet op had kunnen anticiperen.
Ja jij weet uit de eerste hand hoe de situatie hier is :-[ Het ging in een split second. Het maakt bij mij wel dat ik liever alle honden in 1x meeneem in of uit. Ik hoor die klap nog af en toe en achteraf ben ik ontzettend "blij"dat ik die dag thuis werkte en je in ieder geval iets kon helpen. :-* En wederom kwam bij mij boven dat bij een ongeluk het zo gebeurt kan zijn dat je hond door een ruit die eruit ligt ontsnapt; ik wist precies weer waarom al mijn honden, dus ook degene die nooit los gaan, een GPS dragen van tractive.

Voor nu zijn we weer bezig ouderwets om op naam iig eruit te springen. Dat was in de bus niet nodig die was zo breed. Inladen rond 05.00 kan gelukkig wel dmv een loopplank. En verder is vriendlief bezig met het fabrieken van een elektrische loopplank; de materialen zijn besteld. Op het moment dat ik mijn schuifdeur dan open doe en ergens opdruk komt de loopplank eruit rollen, althans dat is het idee. We gaan het zien.
Door Inge en Bono
Anne in Zweden schreef: wo 16 okt 2024, 00:31 Bloddy hell, hopelijk ben je er zonder kleerscheuren van afgekomen? :o
Ja, fysiek zijn we (Mila zat achterin) er goed vanaf gekomen. Met hoe mis het ook ging, hebben we ook heel veel geluk gehad.
En we zijn ontzettend fijn opgevangen door Cindy en meneer Cindy. Dat ik heb kunnen zien wat er nou gebeurde, heeft erg geholpen bij de verwerking! :-*
Door Lizzy
Cindy de Wolf schreef: zo 13 okt 2024, 11:13 En tussen de wagens in gaan staan is ook levensgevaarlijk. Laat staan met het aantal honden. Onze wagens zijn al meerdere keren aan puin gereden. Dit was voor de 3e keer de wagen van mijn vader die rode, toch echt een zware wagen. https://regio15.nl/nieuws/ongevallen/36 ... -den-haag/ Ook mijn oude peugeot heeft al eens op de stoep gestaan. Als je hier tussen de wagens in had gestaan was je minstens je benen kwijt geweest want dit ging ontzettend hard. Stond op onze camera's, de BMW rijder wordt ook strafrechtelijk vervolgd. De eigenaar van de blauwe wagen kreeg de volle laag. Die knalde dus tegen mijn vader en die weer op de wagen daarvoor. In dit geval zat de BMW te bumperkleven achter een bestelwagen op de linkerbaan. De blauwe wagen wilde parkeren dus stond met de alarmlichten aan stil op de rechterbaan te wachten totdat er achteruit ingeparkeerd kon worden. De BMW rijder wordt ongeduldig en gooit zijn wagem met 70-80km per uur naar de rechterbaan maar omdat hij bunperkleefde en geen zicht had op de rechterbaan zag hij niet dat er iemand dubbel stond hierdoor knalde hij dus direct op de blauwe wagen. Alle 4 de wagens waren totall loss. Ze komen met een jezusvaart uit een flauwe bocht zetten zien niet dat iemand wil inparkeren en klabaf en aangezien mijn ouders (die naast ons wonen) en wij in het midden wonen zijn wij altijd de sjaak qua positie. Mijn vader zet zijn wagen nu ook structureel links maar dat is met de honden ook geen optie dus mijn wagen staat voor zoveel mogelijk rechts.
Hufters heb je overal, ook in het verkeer :o :-X

Inge en Bono, wat heb jij een mazzel gehad :o :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door