Inge en Bono schreef: ↑ma 14 okt 2024, 18:00
Ik word echt misselijk bij het idee dat daar iemand, met of zonder honden, had gestaan (ik 'bestuurde'(stond stil in) die blauwe auto
) dan was het nog steeds niet mijn schuld geweest, maar had ik dus wel iemand geplet. Het ging zo snel dat iemand die daar had gestaan daar niet op had kunnen anticiperen.
Het is echt een vreselijk 'punt' bij jullie Ik hoop dat je toch nog een goede oplossing vindt om de honden in de auto te krijgen zonder tillen of springen Cindy, want inderdaad: de drukte op het fietspad bij jullie is ook echt gigantisch
Ja jij weet uit de eerste hand hoe de situatie hier is

Het ging in een split second. Het maakt bij mij wel dat ik liever alle honden in 1x meeneem in of uit. Ik hoor die klap nog af en toe en achteraf ben ik ontzettend "blij"dat ik die dag thuis werkte en je in ieder geval iets kon helpen.

En wederom kwam bij mij boven dat bij een ongeluk het zo gebeurt kan zijn dat je hond door een ruit die eruit ligt ontsnapt; ik wist precies weer waarom al mijn honden, dus ook degene die nooit los gaan, een GPS dragen van tractive.
Voor nu zijn we weer bezig ouderwets om op naam iig eruit te springen. Dat was in de bus niet nodig die was zo breed. Inladen rond 05.00 kan gelukkig wel dmv een loopplank. En verder is vriendlief bezig met het fabrieken van een elektrische loopplank; de materialen zijn besteld. Op het moment dat ik mijn schuifdeur dan open doe en ergens opdruk komt de loopplank eruit rollen, althans dat is het idee. We gaan het zien.