Mijn ouwe trouwe winter jas is helaas kapot gegaan. Rits gisteren stuk gegaan en hier en daar slijtage plekken.Was zo’n fijne jas. Wind water dicht met diverse grote zakken.
Ooit bij de anwb gekocht.
Dacht iets van 80€ ( was afgeprijsd)
Kijk ik nu op de anwb schrik ik mij dood de prijzen zijn nu zo rond de 180€
Soortgelijke jas.
Tja aanbiedingen zijn er nu niet
Ik zoek dus een jas waar ik ook mee kan trainen in de kou . Weet iemand iets ?
Wind / water dicht
Ik heb een Pinewood. Even gekeken wat die tegenwoordig kost. Belachelijk duur dus.
Is het niet mogelijk er een nieuwe rits in te laten zetten? Dat heb ik laatst met een winddicht gevoerd en heerlijk warm dik fleecejasje met ruime zakken laten doen. Een tweeweg rits. En ik ben nog steeds blij dat ik dat heb laten doen. Draag het tijdens training nu het zo fris is in de ochtend, en ook met wandelen.
pike schreef: di 15 okt 2024, 17:58
Ik heb een Pinewood. Even gekeken wat die tegenwoordig kost. Belachelijk duur dus.
Is het niet mogelijk er een nieuwe rits in te laten zetten? Dat heb ik laatst met een winddicht gevoerd en heerlijk warm dik fleecejasje met ruime zakken laten doen. Een tweeweg rits. En ik ben nog steeds blij dat ik dat heb laten doen. Draag het tijdens training nu het zo fris is in de ochtend, en ook met wandelen.
Ja aan gedacht maar hij is echt versleten op meerdere plekken helaas. Hij is dat niet meer waard.
Ik heb iets gevonden bij de ANWB
Tja ook niet goedkoop maar lijkt mij wel wat.
Mijn oude komt daar ook vandaan en is toch 7 jaar ongeveer meegegaan en intensief
Decathlon heeft ook fijne winterjassen en heel erg betaalbaar. De ANWB heeft dacht ik half december al sale als je dat een beetje in de gaten houd kan je daar misschien ook nog een lekkere jas in de uitverkoop scoren
El_Kato schreef: di 15 okt 2024, 20:24
Decathlon heeft ook fijne winterjassen en heel erg betaalbaar. De ANWB heeft dacht ik half december al sale als je dat een beetje in de gaten houd kan je daar misschien ook nog een lekkere jas in de uitverkoop scoren
Daar is de foto van ( anwb jas )
Maar kan niet wachten tot december
Heb er echt nu 1 nodig helaas
Jammer dat je niet in Zweden woont. Ik heb een winterjas die nog geen 80 euro heeft gekost, en daarin wandel ik ook bij -30 zonder trui eronder door sneeuw en wind. Dit type: https://www.engelsons.se/artikel/vinter ... ttr1_id=45
Engelsons heeft zulke fijne winterkleren, voor weinig geld. Maar het merk bestaat denk ik niet in NL?
Anne in Zweden schreef: wo 16 okt 2024, 00:38
Jammer dat je niet in Zweden woont. Ik heb een winterjas die nog geen 80 euro heeft gekost, en daarin wandel ik ook bij -30 zonder trui eronder door sneeuw en wind. Dit type: https://www.engelsons.se/artikel/vinter ... ttr1_id=45
Engelsons heeft zulke fijne winterkleren, voor weinig geld. Maar het merk bestaat denk ik niet in NL?
Geen idee of het hier bestaat maar klik het aan en schrik me dood.
Wat -30 en zonder trui eronder
Tanna schreef: di 15 okt 2024, 22:09
Ik zit er ook al een paar jaar tegenaan te hikken, draag nu nog een oude Owney die compleet doorlekt als ik een uur door de regen sjouw.
Ja ik dus ook
Maar mijn ouwe trouwe was nog wel waterdicht ( ik behandelde hem met speciaal spul in de wasmachine)
En tja 7 jaar ongeveer , dan mag ik niet klagen. Maar komt altijd zo fijn uit .