Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
Kaela schreef: di 17 sep 2024, 10:56 Ik lees het nu pas, wat een avontuur Zurca! Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. En dan het gedoe met wel of niet mogen weten hoe het gaat. Gelukkig weet je nu dat het allemaal goed is met het hondje, al zal het herstel nog even duren zo te horen.

Ik ben klaar voor mijn kampeeravontuur. De auto is mutvol gepakt. Dat gaat de grootste uitdaging worden. Met Nina erbij alles te plek en georganiseerd krijgen. Maar het is lekker warm, droog en soms zelfs zonnig en de oren van Nina lijken aardig op de goede weg. Dus ik heb er zin in!!!
Heel veel plezier. Waar gaat de reis heen ?
Door kiara
zurca schreef: di 17 sep 2024, 19:12 Het beloven mooie dagen te worden, veel plezier Kaela :)

Het heeft helaas niet zo mogen zijn...
Gisteren hebben ze het hondje in laten slapen. De wonden verbeterde niet, onder narcose hebben ze gekeken en bleek onder de huid het al zwart te zijn (afsterving).

Het is zo triest maar gelukkig dat ik haar gevonden heb. Ze is omringd door liefde ingeslapen en niet ergens alleen in het bos.
Run free klein podencootje :-*
Ach Gos zo zielig. Maar wat je zelf ook zegt: gelukkig dat je haar gevonden had, anders had het waarschijnlijk nog triester afgelopen. :'(
Door Kaela
Ach Zurca wat jammer! Maar zoals iedereen al zegt, gelukkig is ze nu verzorgd en niet alleen gestorven.

De eerste nacht zit erop. Was prima te doen, helemaal niet koud. En nu is het weer ook prima!

Enige dat tegenvalt is dat kindlief niet vooruit te branden is. Alles duurt een eeuwigheid en daardoor is er amper tijd voor waar we hier eigenlijk voor waar we hier voor zijn: relaxen en spelen. Maar ja, ze heeft vanmorgen wel even paardje gereden en dat was leuk!
Door kiara
Kaela schreef: wo 18 sep 2024, 12:55 Ach Zurca wat jammer! Maar zoals iedereen al zegt, gelukkig is ze nu verzorgd en niet alleen gestorven.

De eerste nacht zit erop. Was prima te doen, helemaal niet koud. En nu is het weer ook prima!

Enige dat tegenvalt is dat kindlief niet vooruit te branden is. Alles duurt een eeuwigheid en daardoor is er amper tijd voor waar we hier eigenlijk voor waar we hier voor zijn: relaxen en spelen. Maar ja, ze heeft vanmorgen wel even paardje gereden en dat was leuk!
Ben je op een camping met caravan?

Begint het nu al niet vooruit te branden ;D
Ojee het paarden virus slaat straks toe :biggrin2:
Door dinky89
@kaela: klinkt alsof ze het aspect relaxen en rustig aan doen juist erg goed begrijpt :biggrin2: Alleen niet op de manier zoals jij het voor ogen had ;)
Door Kaela
dinky89 schreef: wo 18 sep 2024, 16:14 @kaela: klinkt alsof ze het aspect relaxen en rustig aan doen juist erg goed begrijpt :biggrin2: Alleen niet op de manier zoals jij het voor ogen had ;)
Hahaha en als ik haar der gang laat gaan, dan verhongerd ze, slaapt ze buiten en in poepluiers ;D deze stomme loeder moeder wil haar buikje gevuld, haar billetjes schoon en in een warm bedje hebben. Echt, die moeders van tegenwoordig worden steeds erger!
Door Kaela
kiara schreef: wo 18 sep 2024, 13:16 Uh foto’s zijn altijd welkom hoor :P
Ik zal even wat internet geschikte kiekjes maken en in het fototopic zetten!

We slapen in een tent. Ik had me goed voorbereid op koude nachten, want ik had het vannacht bloedheet! Overdag is het heerlijk!
Door sam28
Zit a, was verdrietig voor het hondje en het baasje. En ook voor jou. Goed dat je haar vond en hebt gehandeld.

Kaela, wat klinkt je vakantie lekker! Fijn zeg!
Door kiara
Kaela schreef: wo 18 sep 2024, 16:35 Ik zal even wat internet geschikte kiekjes maken en in het fototopic zetten!

We slapen in een tent. Ik had me goed voorbereid op koude nachten, want ik had het vannacht bloedheet! Overdag is het heerlijk!
O ja het is nog mooi weer
En een beetje tent kan best warm zijn .
Door dinky89
Kaela schreef: wo 18 sep 2024, 16:33 Hahaha en als ik haar der gang laat gaan, dan verhongerd ze, slaapt ze buiten en in poepluiers ;D deze stomme loeder moeder wil haar buikje gevuld, haar billetjes schoon en in een warm bedje hebben. Echt, die moeders van tegenwoordig worden steeds erger!
;D ;D ;D
Hier wordt vooral geklaagd dat poezen speelgoed niet bedoeld is om in de mond van een baby te laten verdwijnen ::)
Vandaag hadden we haar voor het eerst in de babyset ipv newborn set aan tafel zitten tijdens het avondeten. Was ook even opletten en ontdekken wat er dan ineens binnen handbereik is op tafel :biggrin2: En natuurlijk heel stom dat meeste dan buiten bereik wordt geplaatst ;D Wel heeft ze stuk van het Turks brood gekregen van ons eten nu ze mooi rechtop kon zitten :)
En wat ook heel stom is, zijn SOKKEN. Wie heeft bedacht dat je die aan moet ::) Echt belachelijk dus ik, Linde, trek ze altijd uit om ze te proberen op te eten want wie weet verdwijnen ze dan wel :biggrin2:
Door frodo quin
Kaela schreef: wo 18 sep 2024, 16:33 Hahaha en als ik haar der gang laat gaan, dan verhongerd ze, slaapt ze buiten en in poepluiers ;D deze stomme loeder moeder wil haar buikje gevuld, haar billetjes schoon en in een warm bedje hebben. Echt, die moeders van tegenwoordig worden steeds erger!
Vreselijk. Gewoon kindermishandeling dat ;D

Maar he, het relaxen deel lijkt haar wel af te gaan. Alleen niet echt relaxerend voor diegene die voor het niet vooruit te branden sujet moet zorgen ::)
Door frodo quin
dinky89 schreef: wo 18 sep 2024, 19:49 ;D ;D ;D
Hier wordt vooral geklaagd dat poezen speelgoed niet bedoeld is om in de mond van een baby te laten verdwijnen ::)
Vandaag hadden we haar voor het eerst in de babyset ipv newborn set aan tafel zitten tijdens het avondeten. Was ook even opletten en ontdekken wat er dan ineens binnen handbereik is op tafel :biggrin2: En natuurlijk heel stom dat meeste dan buiten bereik wordt geplaatst ;D Wel heeft ze stuk van het Turks brood gekregen van ons eten nu ze mooi rechtop kon zitten :)
En wat ook heel stom is, zijn SOKKEN. Wie heeft bedacht dat je die aan moet ::) Echt belachelijk dus ik, Linde, trek ze altijd uit om ze te proberen op te eten want wie weet verdwijnen ze dan wel :biggrin2:
Oei nog zo een vreselijke moeder die haar kind geen kattenspeelgoed en sokken laat eten. Trieste wereld hoor ;D
Door Kaela
dinky89 schreef: wo 18 sep 2024, 19:49 ;D ;D ;D
Ik lees het al! Jij bent ook geslaagd voor het diploma van LoederMoederrrrr! ;D
Kim_S schreef:Ik zal de pubers hier even vragen of ze ook nog wat over hun moeder te zeuren hebben voor dit topic ::) :biggrin2:
Jij laat ze hun kamer opruimen en hun speelgoed weggeven!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door