Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door doranto
Iemand hier ervaring met cannabis bij reuma? En moet daar cbd of thc inzitten of juist niet? Wat is een betrouwbaar/goed merk? Ik heb er totaal geen verstand van, maar zit eraan te denken om het te gaan proberen voor mijn reuma-klachten.
Door Lizzy
Ik heb ervaring met CBD olie en CBD +THC olie maar niet bij reuma. Ik gebruik CBD olie voor mijn rugpijn. Toen ik een Frozen Shoulder had, hielp CBD echt onvoldoende en heb ik er CBD + THC gebruikt. Ik nam niet zoveel dat ik pijnvrij was maar ik kon in ieder geval een soort van slapen op dat spul. Ik was er toentertijd mega blij mee. Ik zou het zeker proberen. En ik zou altijd eerst voor CBD olie gaan en als dat onvoldoende helpt: lekker met THC! Ik kocht het toentertijd bij Polder Cannabis maar volgens mij bestaan zij niet meer. Ik zou nu op dit moment geen betrouwbaar adres weten voor CBD + THC olie....
Door doranto
Oké dankjewel :) Fijn om te horen dat het wel wat deed. Binnenkort heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis en ik denk dat ze dan willen gaan kijken in hoeverre de toegenomen klachten een bijwerking van de anastrozol (aromataseremmer) kunnen zijn. Ik zal het dan tevens bij hen ter sprake brengen wat hun mening over cbd / thc is.
Door Lizzy
doranto schreef: ma 16 sep 2024, 09:35 Oké dankjewel :) Fijn om te horen dat het wel wat deed. Binnenkort heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis en ik denk dat ze dan willen gaan kijken in hoeverre de toegenomen klachten een bijwerking van de anastrozol (aromataseremmer) kunnen zijn. Ik zal het dan tevens bij hen ter sprake brengen wat hun mening over cbd / thc is.
Als ik een rondje goegel, dan lijkt het erop dat aromataseremmer gewrichtsklachten veroorzaken....? Ik ben benieuwd, wat ze er in het ziekenhuis van zeggen. Het is best licht alternatief zeg maar :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door