Stoute floef

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Stoute floef

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kim_S schreef:Als ie nou vooruit springt, gaat die tafel er dan ondersteboven achteraan? :biggrin2:
Dat hebben we hem niet laten proberen .... :biggrin2:

Lemmy........ ::) dat is niet de bedoeling!
20240903_090926.jpg
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

:roflmao: :roflmao: :roflmao:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Why nut? ;D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik heb thuis al altijd honger. Logisch he want ik groei zo hard. Maar hier he, nou mega mega honger

Kan gewoon niet meer wachten, komt die lange tong ook ff mooi goed uit
20240905_180138.jpg

Mag niet?
20240905_180140.jpg
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Ooohw draaaak ;D
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Oh :D
Hier ook een zwart monster met giraffentong ::) ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Haha, ik had het idee dat Gijs altijd het liefje 'can't touch this' in zijn hoofd moet hebben gehad. Omdat zowat alles wat ie zag het label 'afblijven' had. Maar ie het vervolgens wel gewoon deed ::)

Ik denk dat dat voor Lemmy ook telt
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

;D ;D ;D ik kom niet meer bij ;D ;D ;D
Ben ik effe blij dat ik maar een kleintje heb! OP de grond valt al genoeg te halen ::)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

:biggrin2:
eelke schreef: vr 06 sep 2024, 15:32 Haha, ik had het idee dat Gijs altijd het liefje 'can't touch this' in zijn hoofd moet hebben gehad. Omdat zowat alles wat ie zag het label 'afblijven' had. Maar ie het vervolgens wel gewoon deed ::)

Ik denk dat dat voor Lemmy ook telt
I can touch this, and I will ;D

En och ja aangezien de zomer toch al voorbij is ::)
https://youtube.com/shorts/VhziAnyOrx8? ... k53yBaNHwu
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Omg, spook. Hier doen ze dat ook met van die plastic bloempotten, maar zo een schelp is toch wel het grotere werk :???: :o

Hou jij eigenlijk nog iets over van jouw huis en inboedel?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

frodo quin schreef: vr 13 sep 2024, 12:55 Omg, spook. Hier doen ze dat ook met van die plastic bloempotten, maar zo een schelp is toch wel het grotere werk :???: :o

Hou jij eigenlijk nog iets over van jouw huis en inboedel?
jawel hoor ;D
Alleen meneer vindt het ook nodig om Zino binnen uit te dagen en dan achter elkaar aan te gaan....dat vinden we dan echt geen goed idee, zo langs de tv af of zo ::) Uiteraard stoppen we dat maar dat puberhoofd he :-X , 3,2,1 en dan beginnen we weer. Dus soms zetten we echt 1 van de 2 ff in andere kamer als we ze niet buiten sturen of Zino geen zin erin heeft want dat komt ook voor maar daar heeft Lem niet zo'n boodschap aan.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Kaio schreef: za 14 sep 2024, 11:37 jawel hoor ;D
Alleen meneer vindt het ook nodig om Zino binnen uit te dagen en dan achter elkaar aan te gaan....dat vinden we dan echt geen goed idee, zo langs de tv af of zo ::) Uiteraard stoppen we dat maar dat puberhoofd he :-X , 3,2,1 en dan beginnen we weer. Dus soms zetten we echt 1 van de 2 ff in andere kamer als we ze niet buiten sturen of Zino geen zin erin heeft want dat komt ook voor maar daar heeft Lem niet zo'n boodschap aan.
Ik geloof dat mijn pup en puber op veel vlakken minder gedoe zijn dan jouw puberpup alleen.

Nu ja, ze wegen samen ook quasi exact wat Lemmy weegt, dus die telt gewoon voor twee op veel vlakken ;D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ah ja we wilden een hond waar iets inzit. En de fokker vond dat deze naar ons moest ook wegens onze ervaring al. Hun eigen indruk en de puppytest ( leuke hond maar eh wel pittig!l) Denk dat het heel goed is :biggrin2:

Nou zijn ze uit dat nest allemaal wel een beetje doerakken ;)
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Kaio schreef: za 14 sep 2024, 15:54 Ah ja we wilden een hond waar iets inzit. En de fokker vond dat deze naar ons moest ook wegens onze ervaring al. Hun eigen indruk en de puppytest ( leuke hond maar eh wel pittig!l) Denk dat het heel goed is :biggrin2:

Quin is wat een speciale, maar over het algemeen een braaf en rustig hondje. Qua felheid ongeveer 10 % van Emma. Nu mocht het voor een match met mij wel wat meer zijn, maar wel handig met mis explosief en ik die het wel in goede banen moet leiden. Temeer azngezien ze mazr 1 jaar schelen. Emma is heel gevoelig, explosief en reactief, maar niet echt een uitsteker zoals Lemmy. Nuja, behalve als ze stress heeft. Bij de oppas destijds heeft ze zelfs een muur opgevreten.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Kaio schreef: za 14 sep 2024, 15:54 Ah ja we wilden een hond waar iets inzit. En de fokker vond dat deze naar ons moest ook wegens onze ervaring al. Hun eigen indruk en de puppytest ( leuke hond maar eh wel pittig!l) Denk dat het heel goed is :biggrin2:

Ik heb ook het idee dat dat klopt en maar goed ook is. ;D
Julle hebben vooral de juiste ingesteldheid om ermee om te gaan.
Veel mensen zouden hier keihard tegenin gaan en een gefrustreerde hond krijgen. Hoe begeleid je dat gedrag zonder hem zijn eigenheid af te nemen. Ik zou het ook niet kunnen. Geen ervaring genoeg. :biggrin2:

Plaats reactie