Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Anne in Zweden schreef: vr 06 sep 2024, 15:18 Die is hier nu, als je 'm zoekt. Momenteel 28 graden in de schaduw. :-X
Oh wauw. Mag ik gewoon mijn moestuin even langs sturen? Die heeft het nog niet geweldig gedaan met de nattigheid en begon net wat op te leveren. Van wat nog half leeft ten minste. Vrees dat het met de omslag van het weer wel gedaan zal zijn.

De kitty wil vast ook mee, maar de rest van ons is niet zo happig op 28 graden :)
Door frodo quin
Kaela schreef: vr 06 sep 2024, 15:27 Ik ga morgen ook maar even winterkleding met haar shoppen. Ga over 1,5 week kamperen en het lijkt wel droog te worden, maar zeker niet erg warm. En de truien van vorig jaar komen niet meer verder dan de elleboog ;D
Wel heel gek want het is vandaag nig korte broeken weer. En dan winterkleren shoppen…
Ik was ook in korte broek vandaag. Of je het korte broeken weer noemt... Modder wast wel makkelijker van blote benen :biggrin2: 18° en heel de tijd regen.

Winter is het nu ook niet direct, maar kamperen mag je je toch altijd wat warmer voor aankleden en zomertemperaturen zijn het zeker niet. Ik ben in mijn tienerjaren 1 keer gaan kamperen en man wat wordt dat koud in een tent. Veel plezier of sterkte met het winkelen.
Door hannabelgje
Hier nu flink onweer. Bob vindt het geloof ik niet zo erg.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Kaela
Ik ben zo blij!

Dat ik deze week nog niet te kamperen ben ;D

Dikke vette hagelbui vanmorgen en nu om de haverklap stortregen.
Door Anne in Zweden
frodo quin schreef: vr 06 sep 2024, 15:49 Oh wauw. Mag ik gewoon mijn moestuin even langs sturen? Die heeft het nog niet geweldig gedaan met de nattigheid en begon net wat op te leveren. Van wat nog half leeft ten minste. Vrees dat het met de omslag van het weer wel gedaan zal zijn.

De kitty wil vast ook mee, maar de rest van ons is niet zo happig op 28 graden :)
Jammer, ik zie je reactie nu pas! Inmiddels is het nog maar een graadje of 15, en het gaat de komende dagen regenen. :( :biggrin2:

Wij hebben weer een heel gewone zomer gehad, net als vorig jaar. Mei was bloedheet en juni te nat en koud, maar juli en augustus waren volgens het boekje, zonder extremen. Wij hebben een prachtige aardappel-, wortel- en uienoogst, en veel knoflook en zelfs pompoenen! Die zijn dit jaar voor het eerst gelukt, zo leuk!
Door frodo quin
Anne in Zweden schreef: wo 11 sep 2024, 12:05 Jammer, ik zie je reactie nu pas! Inmiddels is het nog maar een graadje of 15, en het gaat de komende dagen regenen. :( :biggrin2:

Wij hebben weer een heel gewone zomer gehad, net als vorig jaar. Mei was bloedheet en juni te nat en koud, maar juli en augustus waren volgens het boekje, zonder extremen. Wij hebben een prachtige aardappel-, wortel- en uienoogst, en veel knoflook en zelfs pompoenen! Die zijn dit jaar voor het eerst gelukt, zo leuk!
De laatste maand- anderhalve maand was hier ook gewoon oke, maar zoveel schade van daar voor dat er veel niet gelukt is of de planten weggerot, ziek of opgegeten door de slakken.
Door dinky89
Vanmorgen zag ik nog verschillende jongetjes in korte broek. In ieder geval 1 had daar bij aankomst op school wel spijt van, die liep half bibberend de hal in. Maandag bij het sporten hadden we het er al over dat het vandaag max 14 graden zou worden. Toen zeiden meerdere moeders al dat het uitdaging zou worden om kind in lange ipv korte broek te krijgen :biggrin2:
Gelukkig nog wel wat ☀️ gezien tussen de stevige buien door :)
Door kiara
Ja het is nu weer van wat moet ik aan. Ik vanavond met trainen
Rot periode is dit
Door Kaio
Ja het is weer ui-en weer.
Gewoon 5 laagjes meenemen en dan zal er iets goeds tussenzitten :biggrin2:
Door dinky89
Tja, zo kom ik nu tot de ontdekking dat ik maar eens een jas aan moet schaffen voor mijn kind want die heeft ze niet ::) begin van het jaar had ze nog gebreid jasje en lag ze nog in de kinderwagen onder warme deken maar dat gaat nu niet meer werken. Kortom, ik moet nog even shoppen voor een jas :biggrin2:
Door Kaela
dinky89 schreef: vr 13 sep 2024, 17:53 Tja, zo kom ik nu tot de ontdekking dat ik maar eens een jas aan moet schaffen voor mijn kind want die heeft ze niet ::) begin van het jaar had ze nog gebreid jasje en lag ze nog in de kinderwagen onder warme deken maar dat gaat nu niet meer werken. Kortom, ik moet nog even shoppen voor een jas :biggrin2:
Dat is gek he! Ik dacht ook opeens “ze moet schoenen!” Dan kom je er niet meer met slofjes.

Ik koop lang niet alles tweedehands, maar heb nu weer een jas op vinted gekocht. Ga hem morgen ophalen, ben heel benieuwd. Tot nog toe goede ervaringen mee.
Door Kaela
Er lag net ijs op ons plat dak.

Mensen, ik ga over een paar dagen kamperen, ik had wel op mogelijk nat weer gerekend, maar vorst :o
Door Kaio
Kaela schreef: za 14 sep 2024, 09:22 Er lag net ijs op ons plat dak.

Mensen, ik ga over een paar dagen kamperen, ik had wel op mogelijk nat weer gerekend, maar vorst :o

Volgende week belooft het stukken warmer te worden, althans hier wel
Door frodo quin
Kaela schreef: za 14 sep 2024, 09:22 Er lag net ijs op ons plat dak.

Hier wolkjes in de ochtend, maar nog ruim boven vriestemperaturen denk ik. Volgende week weer een pak warmer :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door