Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
sam28 schreef: wo 21 aug 2024, 11:25 Zie mijn laatste bericht in het ruzie van Cato en Siepie topic :cool:
Die kan hier niet hoor. Dit topic heet geluksmomentJE en dit is wel heel wat meer dan dat!
En voordat je denkt dat jou harde werken misschien voor niets was omdat de nuchtere aanpak van deze mensen nu werkt. Jij hebt met al je geduld en inzet een stevige basis gelegd voor deze stap! Trots op jou!
Door Kaela
Vanmorgen heerlijk gereden. Helaas gaan de lessen stoppen. Twee van de drie lespaarden staan te koop, de derde gaat met pensioen en de vierde was helemaal niet bedoeld als lespaard en wordt weer eigen paard. De lessen duren tot de paarden verkocht zijn, dus ik geniet elke les alsof het mijn laatste is. Vandaag het bos in, het was heerlijk!

Daarna thuis aan het verven. Ik heb tijden fysiek niets gekund en de laatste tijd hebben we alleen klussen die ik ook niet kan. Loodzware stapelstenen in de voortuin en dat soort grappen. Het voelde een beetje alsof ik niets meer kon en altijd afhankelijk was.
Ik ergerde me al tijden aan de muur in de woonkamer. Helemaal verkleurd door de zon. En verven kan ik wel!
Het is heel mooi geworden! Vrijdag laatste beetje afmaken.
Door sam28
Kaela schreef: wo 21 aug 2024, 18:58 Die kan hier niet hoor. Dit topic heet geluksmomentJE en dit is wel heel wat meer dan dat!
En voordat je denkt dat jou harde werken misschien voor niets was omdat de nuchtere aanpak van deze mensen nu werkt. Jij hebt met al je geduld en inzet een stevige basis gelegd voor deze stap! Trots op jou!
Thnx, zo voelt het wel een beetje. En het voelt ook een beetje jammer dat we zaterdagavond weer naar huis gaan want dan hadden ze dit nog even door kunnen zetten. ;D
Door sam28
Kaela schreef: wo 21 aug 2024, 19:03 Vanmorgen heerlijk gereden. Helaas gaan de lessen stoppen. Twee van de drie lespaarden staan te koop, de derde gaat met pensioen en de vierde was helemaal niet bedoeld als lespaard en wordt weer eigen paard. De lessen duren tot de paarden verkocht zijn, dus ik geniet elke les alsof het mijn laatste is. Vandaag het bos in, het was heerlijk!

Daarna thuis aan het verven. Ik heb tijden fysiek niets gekund en de laatste tijd hebben we alleen klussen die ik ook niet kan. Loodzware stapelstenen in de voortuin en dat soort grappen. Het voelde een beetje alsof ik niets meer kon en altijd afhankelijk was.
Ik ergerde me al tijden aan de muur in de woonkamer. Helemaal verkleurd door de zon. En verven kan ik wel!
Het is heel mooi geworden! Vrijdag laatste beetje afmaken.
Jammer dat het gaat stoppen voor je! Ga je ergens anders verder nu?

Wat fijn dat het verven gelukt is!! Wat voor kleur heeft de muur? :D
Door Kaela
Vorig jaar naast kaartjes voor James Blunt gevist. Nu komt ie nog een keer, dit keer in de ziggodome. En…. Ik ben erbij!
Hij doet een tour omdat zijn eerste album 20 jaar is en zingt dan vooral van dat album. En dat vind ik veruit zijn beste album, dus ik verheug me er enorm op!
Door Cathelijn
Kaela schreef: do 05 sep 2024, 14:55 Vorig jaar naast kaartjes voor James Blunt gevist. Nu komt ie nog een keer, dit keer in de ziggodome. En…. Ik ben erbij!
Hij doet een tour omdat zijn eerste album 20 jaar is en zingt dan vooral van dat album. En dat vind ik veruit zijn beste album, dus ik verheug me er enorm op!
Wat geweldig :D
Door Kaela
Het veulentje liep mee in de les. Los natuurlijk, mama mag weer meedoen. Was super leuk, ze liep de hele tijd in de weg en toen ik ging galopperen ging ze mee. Hopelijk gaat ze binnenkort ook eens mee naar het bos.
Door pike
Kaela schreef: vr 06 sep 2024, 17:47 Het veulentje liep mee in de les. Los natuurlijk, mama mag weer meedoen. Was super leuk, ze liep de hele tijd in de weg en toen ik ging galopperen ging ze mee. Hopelijk gaat ze binnenkort ook eens mee naar het bos.
Wat leuk! :D
Door frodo quin
Kaela schreef: vr 06 sep 2024, 17:47 Het veulentje liep mee in de les. Los natuurlijk, mama mag weer meedoen. Was super leuk, ze liep de hele tijd in de weg en toen ik ging galopperen ging ze mee. Hopelijk gaat ze binnenkort ook eens mee naar het bos.
Fijn dat de kleine mee in de bak mag. Heb het ooit anders geweten en dat vond ik toch heel naar voor moeder en kind.
Door rosmin
5 weken geleden brak Marsh zijn rug/staart en wonder boven wonder is hij grotendeels hersteld.
Zijn staart gaat sinds twee dagen nu ook in een lichte boog en de staartpunt wordt ook steeds sterker. En het lukt hem om zijn staart van de grond af te houden als hij loopt,
zo ontzettend blij mee...
Door frodo quin
rosmin schreef: di 10 sep 2024, 14:59 5 weken geleden brak Marsh zijn rug/staart en wonder boven wonder is hij grotendeels hersteld.
Zijn staart gaat sinds twee dagen nu ook in een lichte boog en de staartpunt wordt ook steeds sterker. En het lukt hem om zijn staart van de grond af te houden als hij loopt,
zo ontzettend blij mee...
Oh dat is al een heel mooie evolutie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door