Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Kim_S schreef: do 01 aug 2024, 18:28 +1
Wat heerlijk voor je PoP!!
Heb je eigenlijk veel last gehad van de procedure en daarna, of was dat eigenlijk te verwaarlozen?
6u vrij hevige last. Achteraf gezien had ik beter sneller bijkomende pijnstilling genomen want ik was bang dat ik 24u of meer moest toekomen en stelde dat dus uit. Nadat ik nog pijnstilling bijnam ben ik in slaap gevallen en de volgende ochtend bijna niets meer gevoeld. Rond 10u nog eventjes, zoals de piek bij menstruatie maar dat ging ook snel over. Ben gewoon gaan werken die dag.
24u na de ingreep niets meer gevoeld.
De ingreep zelf vond ik ook best pittig. Niet zoals een bevalling en het duurt ook maar 2 minuten, maar toch een soort van wee. Dus toch even op mn ademhaling gelet en gestopt met praten.

Maar al bij al is dat dus eigenlijk verwaarloosbaar. Toch in verhouding met wat het opbrengt.
Door pearlsofpassion
Ronald schreef: do 01 aug 2024, 19:11 Wat fijn om te horen, PoP! Ik kan me als man niet voorstellen hoe zoiets moet zijn, maar ik kan me wel voorstellen dat zoiets een enorme impact op je leven heeft.
Dank je wel. :-*

Ik ben het wel snel gewend. :biggrin2:
Het was vooral de menstruatie voorheen die echt een negatieve impact had, en het is echt super fijn dat die er niet meer is. Het voelt wel alsof ik nu 4 weken per maand echt kan leven ipv maar 3.

Nu nog bedenken wat ik met al die reuze maandverbanden ga doen. :biggrin2:
Door pearlsofpassion
- pien - schreef: vr 02 aug 2024, 13:13 Geweldig, ben blij voor jou PoP!

Gisteren had ik een afspraak om te bellen met mijn dochter, die sinds eind december op Bonaire woont.
We waren net 2 minuten aan het bellen toen ze ineens ze 'is de poort soms open' :o :o :o en ik begreep dat ze voor de deur stond ;D
Afijn, het werd een lange middag waarin het net leek of ze geen 7 maanden maar 7 dagen weg was geweest :biggrin2:
Wat een gigantische fijne verrassing! :D :D :D
Oh wat moet dat genieten geweest zijn!
Door - pien -
Charlie Angel schreef: za 03 aug 2024, 01:14 Wat een super leuke verrassing zeg! Hoe lang blijft ze?
Ze blijft bijna 2 weken :)
Ik zie haar in elk geval morgen weer!
En daarna is ze weer weg, voor hoe lang weet zij niet en ik dus ook niet, maar het bevalt daar heel goed, en dan wacht ik het wel af.
Ooit komen ze misschien weer naar Nederland (ze woont daar met man en hond).
Je wil dat je kind gelukkig is maar een beetje meer in de buurt vindt mijn moederhart wel fijner :P
Door Charlie Angel

- pien - schreef: Ze blijft bijna 2 weken :)
Ik zie haar in elk geval morgen weer!
En daarna is ze weer weg, voor hoe lang weet zij niet en ik dus ook niet, maar het bevalt daar heel goed, en dan wacht ik het wel af.
Ooit komen ze misschien weer naar Nederland (ze woont daar met man en hond).
Je wil dat je kind gelukkig is maar een beetje meer in de buurt vindt mijn moederhart wel fijner :P
Echt een super fijne verrassing hoor en dan twee weken blijven, heerlijk! Belangrijkste is inderdaad dat ze gelukkig is, maar ik snap je heel goed dat dit wel heel ver weg is.
Mijn moeder vond de Noordoostpolder al ver weg van de Randstad. Laat staan Bonaire.
En dan is alle technologie fijn, maar dichterbij is nog fijner. Geef haar maar een dikke knuffel voor ze weer weg gaat.
Door - pien -
Ik zie haar vanavond, dan eet ze bij mij. En maandagochtend zegt ze nog even gedag voor ze dinsdag weer vertrekt.

En, ondanks Tola z'n scheidingsangst, waardoor ik ongeveer 100% thuis ben (tenzij er oppas kan zijn) was er toch een geluksmomentje : hij vindt het leuk om mee het dorp in te gaan (als ik toch echt naar een winkel moet) : veel mensen, veel aaitjes, héél veel geurtjes, en als je baasje besluit om van de nood een deugd te maken en een bakkie koffie doet op een terras, en als klap op de vuurpijl krijg je een hele Bastognekoek ;D
Tola z'n dag kan niet meer stuk :biggrin2:
Door Charlie Angel
- pien - schreef:Ik zie haar vanavond, dan eet ze bij mij. En maandagochtend zegt ze nog even gedag voor ze dinsdag weer vertrekt.

En, ondanks Tola z'n scheidingsangst, waardoor ik ongeveer 100% thuis ben (tenzij er oppas kan zijn) was er toch een geluksmomentje : hij vindt het leuk om mee het dorp in te gaan (als ik toch echt naar een winkel moet) : veel mensen, veel aaitjes, héél veel geurtjes, en als je baasje besluit om van de nood een deugd te maken en een bakkie koffie doet op een terras, en als klap op de vuurpijl krijg je een hele Bastognekoek ;D
Tola z'n dag kan niet meer stuk :biggrin2:
Haha geweldig! Dus dat is toch weer een stap verder voor Tola.
Ik hoop dat je een gezellige avond hebt gehad met je dochter en morgen geef haar maar een hele dikke knuffel voordat zij weer vertrekt.
Door - pien -
Ja, het was zeker gezellig. Ze wilde kip met sla (zij mocht kiezen wat we aten) en ik had nog lekkere hapjes gehaald, van die dikke olijven met knoflook, en geitenkaas, en we hebben gepraat over het feit dat ik echt niet naar Bonaire kan komen, en dat dat heel jammer is, maar ze begrijpt het wel.
Ik heb haar geknuffeld of ze geen 30 was maar 3 :biggrin2: en morgen dan echt voorlopig de laatste knuffel.
Ze weten nog niet hoe lang ze op Bonaire blijven, of ze misschien naar een andere uithoek gaan verhuizen, wanneer en óf ze weer naar Nederland komen.
Door rosmin
Marsh tilt af en toe zijn staart voorzichtig vanaf zijn rug op, kost wel veel moeite, maar ik be ner zooooo blij mee.

'k blijf doorgaan met voorzichtig rug en staart masseren voor activatie spieren en doorbloeding stimuleren.
Door frodo quin
rosmin schreef: za 17 aug 2024, 18:00 Marsh tilt af en toe zijn staart voorzichtig vanaf zijn rug op, kost wel veel moeite, maar ik be ner zooooo blij mee.

'k blijf doorgaan met voorzichtig rug en staart masseren voor activatie spieren en doorbloeding stimuleren.
Oh, dat is super goed nieuws!

Eigen grotendeels blij: Emma is nergens lijder van. Wel drager van 1 aandoening, maar verder vrij. Haar COI bleek wel wat hoger dan verwacht en waar ik blij van word, maar gelukkig niet schrikwekkend. Dat er ook een beetje golden in zit was nu ook niet bepaald onverwacht, al was ik blijer geweest met een gezonder ras er door. De twee kleine dompers wegen niet op tegen dat ze niets heeft van alles waar maar op te testen valt, dus zeker op zijn plaats in het happy topic. En ja ik weet dat het niet wil zeggen dat ze ook altijd gezond zal zijn.
Door Kaela
Twee op een dag. Cambuur heeft gevoetbald. In hun nieuwe stadion. Heeeeeel ver van mijn huis vandaan. En nou vond ik het voetballen en de herrie nooit erg. Maar de ME en politie mensen-paarden-honden en de hooligans ga ik niet missen.

En vandaag hebben opa en oma voor het eerst opgepast. Helemaal speciaal hierheen gekomen van ver weg, zodat wij een middag samen op pad konden. Ze zijn met Nina naar de dierentuin geweest en wij zijn wezen eten, fietsen en midgetgolfen. Dat ik verloren heb zet ik nog wel even in het klaagtopic ;D. Nee, zonder gekheid, het was heel fijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door