Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Anne in Duitsland schreef: Boter erop smeren. Gaat het geweldig mee weg! *heeft niet hele topic gelezen, hoopt dat ze niet de tiende is die boter adviseert* :biggrin2:
Nee, dat niet. Maar het is wel een beetje mosterd na de maaltijd.
Gelukkig heeft ze vlekken genoeg  :P :biggrin2:
Door Lizzy
Ik heb helaas geen foto's. Ik wilde wel foto's maken maar Leo had gisteren mijn telefoon per ongeluk meegenomen (nadeel als je beide dezelfde telefoon hebt). En waar mijn camera ligt...? (we zitten in de zooi hier). Maar ze heeft nog wel een rare vette plek op d'r kop, het arme kind :biggrin2:
Door Lizzy
Anne in Duitsland schreef: Indien vlek = boter/olie: nog een hond aanschaffen en die de boel laten aflikken. :biggrin2:
Ik heb er al vier :biggrin2:

Ik heb gemerkt dat vet slijt :biggrin2:. Ze ziet er best weer appetijtelijk uit, tenminste..., als ze geen kroos op d'r neus heeft :biggrin2:

Afbeelding
Door Ina
Haha, BP is geweldig :biggrin2:

Aysa liep al een week met hars van het riet (waar ze de godgansedag onderdoor trancen) op haar kop en lijf....al 10 keer geprobeerd er uit te wassen....zonder resultaat >:(

Dus ik dacht 'google is your best friend' en zocht op 'hars uit hondenhaar verwijderen' ..... en hoppa, wie was resultaat 3 ..... Barfplaats ;D
En nog beter, met een schijfje citroen is de dame weer om door een ringetje te halen (en ruikt heerlijk fris :roflmao: )

Dank BP :flowers:
;D ;D ;D Geweldig Ina!

Hmmmzzz, Tola komt af en toe uit de tuin met iets plakkerigs op z'n vacht (dat merk ik met kammen, tis voor het eerst sinds lange tijd dat ik een hond heb met zo'n halflange sluike vacht) en ik wist niet wat het was.
Ik zal het 's proberen met een schijfje citroen :idea: want knippen is ook weer zo wat ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door