Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑za 27 jul 2024, 12:59 Nou, dat is zo hoor. En waren gluten in tarwe eerst hartstikke gezond (boterhammetje pindakaas) zijn gluten nu dodelijk. En misschien over 20 jaar weer best gezond.Nee toch, alleen voor mensen met bepaalde ziekte en mensen die persee een bepaald dieet aanhangen?
Kaio schreef: ↑ma 29 jul 2024, 17:30 Nee toch, alleen voor mensen met bepaalde ziekte en mensen die persee een bepaald dieet aanhangen?Precies. Als je daar geen last van hebt zijn gluten juist hartstikke gezond en een essentieel onderdeel van je dieet.
Anyways leven is dodelijk, ooit ga je dood ( tot nu toe toch dan )
Dus zou zeggen niet overal druk om makenHeeft ook geen zin
pearlsofpassion schreef: ↑di 30 jul 2024, 01:25 Bwah, essentieel zou ik nu ook niet zeggen.Eiwitten zijn echt essentieel. Zonder die kun je niet.
Ik geloof niet dat ze echt gezond zijn. Maar ook niet vreselijk ongezond. Het zijn de producten waar ze meestal inzitten die ongezond zijn. Met witte tarwebloem. Zeker in de mate waarin we ze doorgaans eten. De meeste mensen eten niet vaak volkoren brood. En we eten in het algemeen te veel brood, gebak en pasta en andere deegwaren. Zelfs als het volkoren is.
pearlsofpassion schreef: ↑wo 07 aug 2024, 14:58 Ja, das een greenpan. Dat zijn keramische pannen.Dus een goede keuze? Dan ga ik er 1 of 2 kopen voor me nieuwe inductieplaat
Qua anti-aanbak willen wij niets anders meer.