Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
doranto schreef: ↑vr 26 jul 2024, 11:52 Hier al een jaar of 8 naar volle tevredenheid de excalibur in gebruik. Een paar jaar geleden de 2de aangeschaft, zodat ik meer tegelijk kan drogen. Naast snoepjes en snacks voor de honden droog ik ook voor onszelf, o.a. fruit en courgette.ja geweldig goed apparaat excabileur alleen heel onhandig voor mij dat het bedieningspaneel boven op zit. ik ben erg klein behuisd. daarom was ik overgegaan op een vierkant formaat met bedieningspaneel aan de voorkant. De stockli kan nu nog boven op de hoge vriezer, maar elke keer met trapje er bij moeten kunnen is zeer onhandig. helaas past de stockli niet op de plek waar de hendi nu staat. in een rvs verrijdbare horecakar met verstelbare planken. bovenop staat mijn espressomachine en bonenmaler. echt weinig ruimte hier. dus gaat niet werken met bedieningspaneel bovenop
Lizzy schreef: ↑di 01 mar 2022, 10:42 Die kan dan in het rijtje met de Vitamix blender. Kunnen ze mekaar lekker een handje geven.Wat is er dan met je Vitamex, Lizzy? Ik heb bij die van mij wel een paar keer gehad dat het leek of hij doorbrandde (dan was de inhoud niet vochtig genoeg en liet ik hem te hoog draaien), maar na een uurtje afkoelen deed hij het weer gewoon. En nog steeds.
Anne in Zweden schreef: ↑za 27 jul 2024, 00:03 Wat is er dan met je Vitamex, Lizzy? Ik heb bij die van mij wel een paar keer gehad dat het leek of hij doorbrandde (dan was de inhoud niet vochtig genoeg en liet ik hem te hoog draaien), maar na een uurtje afkoelen deed hij het weer gewoon. En nog steeds.
Lizzy schreef: ↑za 27 jul 2024, 12:13 Deze weet z'n snelheid niet te behouden en stopt er ook helemaal mee tijdens het mixen. Is al een keer terug geweest hoor. Maar helaas, ze hebben het probleem niet verholpen. Dat was in de coronatijd dus daarna had ik zoiets van "ok, na de corona". Maar nu denk ik dat de garantie ondertussen wel verlopen is.Dat doet die van mij als ik aan de knop draai. Maar op zich heb ik daar geen last van omdat ik de knop altijd gelijk naar 10 draai. Zo gauw hij alles mee pakt zet ik de knop naar de hoogste snelheid om, omdat hij dan op zijn sterkst is en naar mijn idee dan het minste belast wordt. Ik heb die van mij inmiddels 10 jaar en gebruik hem minimaal om de dag. Ik heb alleen een poos geleden een andere kan besteld omdat het lager versleten was, en helaas niet los verkrijgbaar is.
Lizzy schreef: ↑za 27 jul 2024, 12:13 Deze weet z'n snelheid niet te behouden en stopt er ook helemaal mee tijdens het mixen. Is al een keer terug geweest hoor. Maar helaas, ze hebben het probleem niet verholpen. Dat was in de coronatijd dus daarna had ik zoiets van "ok, na de corona". Maar nu denk ik dat de garantie ondertussen wel verlopen is.Jemig, da's wel effe balen zeg. Hij kost ook niet niks...