Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Jeetje, 6? Dat kan toch helemaal niet?
Alsnog van harte gefeliciteerd lieve en soms ondeugende Pippa!
Zo knap hoe ze braaf blijft zitten met dat gekke ding op haar kop, geweldig! Maar dan is haar taartje ook dubbel en dwars verdiend.

Wat een prachtige handige Cathelijn, ik wens je er heel veel plezier mee!

Dit zou voor mij ook ideaal zijn zie ik nu. Geen risico op omvallen meer en met twee versleten knieën. Dan zou ik weer met Billie kunnen fietsen. Maar ik weet hoe lang jij er op hebt moeten wachten en dat het enorm duur is.

Watzietdat er mooi uit Hannah! Het is een hoop overlast dat soort vernieuwingen, maar het zier er allemaal erg mooi uit!
Door Cathelijn
Charlie Angel schreef: do 18 jul 2024, 15:12 Jeetje, 6? Dat kan toch helemaal niet?
Alsnog van harte gefeliciteerd lieve en soms ondeugende Pippa! Afbeelding
Zo knap hoe ze braaf blijft zitten met dat gekke ding op haar kop, geweldig! Maar dan is haar taartje ook dubbel en dwars verdiend.

Wat een prachtige handige Cathelijn, ik wens je er heel veel plezier mee!

Dit zou voor mij ook ideaal zijn zie ik nu. Geen risico op omvallen meer en met twee versleten knieën. Dan zou ik weer met Billie kunnen fietsen. Maar ik weet hoe lang jij er op hebt moeten wachten en dat het enorm duur is.

Watzietdat er mooi uit Hannah! Het is een hoop overlast dat soort vernieuwingen, maar het zier er allemaal erg mooi uit!
Voor mij lokt het avontuur weer. Echt een positieve impuls. De leverancier in NL gaat er ook nog voor zorgen dat de hondenbuggy er achter kan en dat betaal ik dan zelf maar voor de bike zelf heb ik uiteindelijk zelf niets hoeven betalen ;) . Er zijn ook wel wat eenvoudigere modellen dan dit hoor. En als je de procedure nu start kun je misschien eind van het jaar fietsen. Als je het niet aanvraagt heb je zeker niets ;) . Mocht je tips/ondersteuning willen dan mag je het me altijd vragen.
Door Charlie Angel
Cathelijn schreef: Voor mij lokt het avontuur weer. Echt een positieve impuls. De leverancier in NL gaat er ook nog voor zorgen dat de hondenbuggy er achter kan en dat betaal ik dan zelf maar voor de bike zelf heb ik uiteindelijk zelf niets hoeven betalen ;) . Er zijn ook wel wat eenvoudigere modellen dan dit hoor. En als je de procedure nu start kun je misschien eind van het jaar fietsen. Als je het niet aanvraagt heb je zeker niets ;) . Mocht je tips/ondersteuning willen dan mag je het me altijd vragen.
Top dat de hondenbuggy er dan ook nog achter kan bij jou, ga er heerlijk van genieten!
Ik ga mij er in verdiepen want ik zoek al Langer naar een oplossing om toch weer op de diets goed op par te kunnen, met mijn electrishe fiets gaat dat niet meer. Als ik vragen heb, weet ik je te vinden. Maar ga jijnu vooral heerlijk op pad!
Door frodo quin
Gisteren een dagje Gentse feesten met de guppen. Kleine puppy was een paar uur voor vertrek voor het eerst loops geworden. Weer een vroege. Zit hier wat in het drinkwater denk ik.

We hebben een fijne dag gehad en Emma heeft van de hele dag zelfs maar twee keer opgesprongen bij de vrienden waar we mee afgesproken hadden.

Het was een hele lange treinrit terug. Er was weer wat aan de hand dus we zaten even vast. Vonden ze niet erg. Met name Quin moest bijslapen.
Bijlagen
IMG_20240719_212509.jpg
Lekker slapen op de terugweg
IMG_20240719_212509.jpg (4.11 MiB) 1787 keer bekeken
Door frodo quin
pearlsofpassion schreef: za 20 jul 2024, 19:06 Oh wat heerlijk klinkt dat.

En wat fijn dat Emma zich dan toch leert beheersen. Knap van haar! :-*
Ze leert het wel, maar het is zo moeilijk voor haar, dus lange weg. Maar ze komt van ver he. Ze doet het best wel prima met haar temperament en karakter en dan volop puberen. Als het gaat over mensenmassa's is ze wel echt fenomenaal en daarmee een goed voorbeeld voor Quin.

Liefst ook wel. De laatste keer dat je haar zag was ze ongeveer 5 cm kleiner en 10 kilo lichter 😅

Quin was ook echt super. Maar 1 keer drama geschopt, maar toen was een koppel vlak achter mij en voor haar blijven staan staren naar haar toen ze sliep. Schrikken als je je ogen open doet. Emma vond hun gedrag ook niet gepast, dus die kwam al onmiddelijk bijstand verlenen. Verder ook heel relaxed. We gaan wel vaker naar Gent en zoeken wel vaker drukte op om dat te leren natuurlijk, maar ze heeft niet het voordeel dat dat dagelijkse kost was zoals voor Emma en het is ook wat een drama kind en schrikkepiet.
Door Siberienne
Dit weekend weer even echt ‘Noorse zomer’. Zwemmen doet meneer niet (meer) maar zo aan een meertje liggen is toch ook wel mooi
IMG_5539.jpeg
IMG_5539.jpeg (5.78 MiB) 1757 keer bekeken
Door - pien -
Siberienne schreef: za 20 jul 2024, 21:08 Dit weekend weer even echt ‘Noorse zomer’. Zwemmen doet meneer niet (meer) maar zo aan een meertje liggen is toch ook wel mooi IMG_5539.jpeg
Heel mooi én een mooie meneer :smitten:
Door frodo quin
Siberienne schreef: za 20 jul 2024, 21:08 Dit weekend weer even echt ‘Noorse zomer’. Zwemmen doet meneer niet (meer) maar zo aan een meertje liggen is toch ook wel mooi IMG_5539.jpeg
Die meren zijn wij jaloers op. Echt prachtig!
Door frodo quin
doranto schreef: ma 05 aug 2024, 18:11 Wat een leuke foto zo met die kip erbij :biggrin2:
Ik zat er eigenlijk ook bij, maar ben even recht gestaan voor de foto. Voor de keer dat ik mijn telefoon bij had moest ik er van profiteren :biggrin2: Madelief is nog al een kroelkip dus die zit nogal vaak bij mij in de zetel, al dan niet met honden erbij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door