Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Het hoost van de regen, al de hele dag. Nou weet ik dat wij niet mogen klagen t.o.v. Nederland, maar waarom worden die regendagen nou altijd in het weekend gepland?
Door Kaio
Daar is inderdaad niks aan, in je vrije weekend regen.

Dacht ook gister bij waterwerk waarom is het door de weeks 25 en nu maar max 18 graden met stevige wind ::)

Oja omdat vrijdag weer alles onder gelopen is. Alle paden zijn weer slootjes etc
Ik moest er vrijdag ook doorheen. Kon zwemmen op de snelweg, stond op sommige plekken echt onder water. Binnendoor een plas niet goed gezien en zo gelanceerd naar andere weghelft ::)
Nee het was weer fijn , eimdelijk weer een beetje regen
>:( :P
Door doranto
Bij ons staan diverse oude fruitbomen en 1 walnoot vrijwel zonder blad. :( Ik denk door de hoge grondwaterstand die nu al maanden aanhoud. Ik dacht een poosje terug dat we het ergste nu wel gehad zouden hebben, maar het staat hier na de hoosbuien van afgelopen keer weer overal blank. Ik denk dat dat voor veel bomen nu onderhand wel de genadeklap betekent :'(
Door Kaio
doranto schreef:Bij ons staan diverse oude fruitbomen en 1 walnoot vrijwel zonder blad. :( Ik denk door de hoge grondwaterstand die nu al maanden aanhoud. Ik dacht een poosje terug dat we het ergste nu wel gehad zouden hebben, maar het staat hier na de hoosbuien van afgelopen keer weer overal blank. Ik denk dat dat voor veel bomen nu onderhand wel de genadeklap betekent :'(
Daar heb ik laatst een nieuwsbericht over gelezen.
Er wordt in vele bossen etc inderdaad gevreesd dat veel bomen dood gaan. Doordat de wortels onder water staan hebben die een zuurstof tekort en zullen de komende jaren gaan sneuvelen
Door kiara
Ik heb het zo erg kwa regen storm overstroming nog nooit meegemaakt
Door Kaela
Er is er hier een niet goed hoor. Die roept de hele tijd “koud koud koud”

Zou ze vast oefenen voor de winter ;D
Door Charlie Angel
Kaela schreef:Er is er hier een niet goed hoor. Die roept de hele tijd “koud koud koud”

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ze is koud weer aan het manifesteren. Afbeelding
Door Kim_S
Kaela schreef: do 05 sep 2024, 14:53 Er is er hier een niet goed hoor. Die roept de hele tijd “koud koud koud”

;D
Door dinky89
Of ze denkt 'als ik maar hard genoeg koud blijft roepen wordt het misschien wel kouder' :biggrin2:
Zo snapte de dochter van schoonzus niet dat je op een knop moet drukken om de lamp aan te doen. Die hebben thuis Google home en als je roept 'google lamp aan' dan gaat de lamp aan ;D
Door MillyMol
Hier (ZW Hongarije) heeft het al twee maanden niet geregend en is de temperatuur sinds mei nog niet onder de 25 C geweest. Alle zonnebloemen die hier door boeren geteeld worden zijn niet hoger dan 1 meter geworden en volledig verdord.
Koop maar vast zonnebloemolie, want de oogsten zijn mislukt dus de prijs ervan zou wel eens kunnen stijgen. Worden dure oliebollen en appelflappen.
Door frodo quin
MillyMol schreef: vr 06 sep 2024, 00:09 Hier (ZW Hongarije) heeft het al twee maanden niet geregend en is de temperatuur sinds mei nog niet onder de 25 C geweest. Alle zonnebloemen die hier door boeren geteeld worden zijn niet hoger dan 1 meter geworden en volledig verdord.
Koop maar vast zonnebloemolie, want de oogsten zijn mislukt dus de prijs ervan zou wel eens kunnen stijgen. Worden dure oliebollen en appelflappen.
Hier voldoende nattigheid gehad. Je had wel wat mogen hebben hoor. Soms jammer dat dat niet zo werkt he. Zowel te droog als te nat, te koud, als te warm, dat heeft zijn gevolgen.
Door frodo quin
Kaela schreef: do 05 sep 2024, 14:53 Er is er hier een niet goed hoor. Die roept de hele tijd “koud koud koud”

Ze heeft het weerbericht gezien. Phoe ineens een heel pak kouder hier, muv morgen max temperaturen tussen de 15 en de 20 graden. Ideaal om te wandelen wel, maar de zomer lijkt plots verdwenen
Door Anne in Zweden
frodo quin schreef: vr 06 sep 2024, 14:10 Ze heeft het weerbericht gezien. Phoe ineens een heel pak kouder hier, muv morgen max temperaturen tussen de 15 en de 20 graden. Ideaal om te wandelen wel, maar de zomer lijkt plots verdwenen
Die is hier nu, als je 'm zoekt. Momenteel 28 graden in de schaduw. :-X
Door Kaela
frodo quin schreef: vr 06 sep 2024, 14:10 Ze heeft het weerbericht gezien. Phoe ineens een heel pak kouder hier, muv morgen max temperaturen tussen de 15 en de 20 graden. Ideaal om te wandelen wel, maar de zomer lijkt plots verdwenen
Ik ga morgen ook maar even winterkleding met haar shoppen. Ga over 1,5 week kamperen en het lijkt wel droog te worden, maar zeker niet erg warm. En de truien van vorig jaar komen niet meer verder dan de elleboog ;D
Wel heel gek want het is vandaag nig korte broeken weer. En dan winterkleren shoppen…
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door