Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
Ja, de eerste twee wedstrijden waren niet om aan te zien gewoon. :puke:

Ongeïnspireerd, fantasieloos, futloos afbraakvoetbal vond ik het. De laatste groepsfase wedstrijd vond ik het al iets beter en vanavond zaten er zowaar wat mooie momenten tussen.

Maar ik zie ook positieve dingen. De groep lijkt heel hecht en heeft ondanks dat de vorm er (nog) niet helemaal is veel plezier.

En volgens mij heeft Louis van Gaal maar één doel: wereldkampioen worden. Het resultaat prevaleert boven de schoonheid.

En ik vind echt dat hij er heel anders in staat dan vroeger. Hij geniet met volle teugen van zijn job, zijn team en zijn jongens. Het is zijn laatste kunstje en ik vind hem een knuffelcoach geworden. En ik heb de indruk dat “de liefde” wederzijds is. Dit team is bereid om alles voor hem te doen. Ook wel weer mooi.

Of we de eindstrijd halen en kampioen worden weet ik niet, maar ik zie in ieder geval een stijgende lijn.

En ach, ik gun het van Gaal ook wel om wereldkampioen te worden. ::)
Door dinky89
Het feestje gisteren van het elftal in het hotel was veelzeggend voor de sfeer in het team :cool: En je zag van Gaal ook weer genieten :biggrin2:

Las vandaag ook stukje over Memphis dat ze voor van Gaal door het vuur gaan, mede door zijn prostaatkanker en dat hij zich daar niet door laat beperken. Omdat van Gaal zich zo inzet voor het team willen ze dat aan hem terugbetalen.

Kwam vandaag ook deze nog tegen
FjEdpyqWQAIHkxh.jpg
FjEdpyqWQAIHkxh.jpg (26.16 KiB) 1782 keer bekeken
Volgende horde wordt het Argentinië van Messi. Of zoals Noppert het treffend zei 'ook die ballen moet je gewoon pakken'.
Door Mandarijn
Rik01 schreef: di 09 jul 2024, 13:17 Nederland wel? ;)
Die waren iets beter dan Engeland. Maar als je kijkt naar wat bij Engeland op het veld staat, hadden ze betere wedstrijden kunnen, misschien moeten, laten zien. Maar blijkbaar lukt het ze niet
Door zurca
Van mij mogen ze vandaag naar huis :angel2: ben wel klaar met het vuurwerk wat blijkbaar bij elke winst afgestoken moet worden en wil niet weten wat voor kabaal het wordt als daadwerkelijk de finale zouden winnen :-X
Door Charlie Angel
zurca schreef:Van mij mogen ze vandaag naar huis :angel2: ben wel klaar met het vuurwerk wat blijkbaar bij elke winst afgestoken moet worden en wil niet weten wat voor kabaal het wordt als daadwerkelijk de finale zouden winnen :-X
Dat is wel echt zo ja. Ik ben niet zo van de voetbal maar vind het leuk voor iedereen die er wel van houd.
Maar waarom moet er dan de hele dag al harde muziek gedraaid worden en inderdaad na de wedstrijd vuurwerk afgestoken worden. Erg moeilijk om zo ooit je rust te vinden.
Door Cathelijn
Dat was voorheen toch niet zo? Dat getoeter hebben ze volgens mij van de Turken overgenomen. En vuurwerk? Dat was hier ook ineens te horen.
Als inmiddels anti-voetbal liefhebber ::) mag het van mij ook klaar zijn, maar voor de liefhebbers hoop ik toch nog op een avondje winst. Dat dan nog wel. Ik hoor vast wel hoe het gaat zonder zelf te hoeven kijken :biggrin2:
Door zurca
Stilte.....
(Edit ik vind het spijtig voor de mensen die wel gewoon normaal konden genieten van het NL elftal. Voor Pippa ben ik blij dat het voorbij is)
Door kiara
Heb niet veel verstand van voetbal maar vond dit toch wel weer een waardeloze wedstrijd. Penalty onterecht .
En tja op laatste moment nog een punt voor Engeland toen gelijk tv uitgezet was er klaar mee.
Weet zeker dat Spanje de finale wint zondag.

En gelukkig hier geen vuurwerk of getoeter .

Zat ook te denken: al die Hollanders vandaag weer terug dat wordt druk op de wegen pff
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door