In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Aargh! De cookiemelding achtervolgt me als een hardnekkige zombie! Ik klik steeds braaf op 'ok', maar bij ieder onderwerp dat ik open, of het nou in de bar of bij medisch of waar dan ook is, verschijnt de melding weer in de rechterbenedenhoek.

Wat kan ik doen om daar een eind aan te maken?
Ik wil geen andere browser proberen; ik gebruik Firefox en tot op heden heeft dat nooit problemen opgeleverd. Heb geen tijd of puf om over te stappen op een andere browser nu. :( Het is zomaar van de ene op de andere dag ontstaan dat die cookiemelding steeds weer verschijnt.

Maar ik zal m'n computer eens herstarten en kijken of dat iets uitmaakt.
Heeft Firefox wellicht net een update gehad waardoor er een instelling is veranderd? Ik snap dat je de puf niet hebt lieverd, zit al hard te denken over een makkelijke oplossing, maar verder dan je cookies en geschiedenis legen kom ik niet. Meestal zitten dit soort dingen echt bij de browserinstellingen.

Verstuurd vanaf mijn SM-X216B met Tapatalk

MillyMol schreef: vr 05 jul 2024, 15:28 Misschien vind je de oplossing op deze pagina: https://support.mozilla.org/nl/kb/opsla ... -blokkeren

En dan even naar beneden scrollen tot bij:
Het bewaren van informatie door websites toestaan of blokkeren

🤞🤞🤞
Heb ik gedaan, heeft niet geholpen (alleen bij 'barfplaats.nl' werkt het, maar je moet het exacte adres aangeven en dat wisselt op bp natuurlijk per topic).

Computer nieuw gestart heeft niet geholpen. Maar ik heb net de Norton Secure Browser en de Norton Private Browser geprobeerd, en daar verschijnt de melding niet. Dus blijkbaar heeft het toch met Firefox te maken. :g:

Naja, dan maar een tijdje de Norton browsers gebruiken.

Dank voor het meedenken! :-*
Anne in Zweden schreef: Heb ik gedaan, heeft niet geholpen (alleen bij 'barfplaats.nl' werkt het, maar je moet het exacte adres aangeven en dat wisselt op bp natuurlijk per topic).

Computer nieuw gestart heeft niet geholpen. Maar ik heb net de Norton Secure Browser en de Norton Private Browser geprobeerd, en daar verschijnt de melding niet. Dus blijkbaar heeft het toch met Firefox te maken. :g:

Naja, dan maar een tijdje de Norton browsers gebruiken.

Dank voor het meedenken! :-*
Dan is er in Firefox toch een instelling veranderd tijdens bijvoorbeeld een update. Dus als je eens een nerdy bui hebt kun je bij Firefox bij de instellingen kijken. Afbeelding
Charlie Angel schreef: zo 07 jul 2024, 14:16 Dan is er in Firefox toch een instelling veranderd tijdens bijvoorbeeld een update. Dus als je eens een nerdy bui hebt kun je bij Firefox bij de instellingen kijken. Afbeelding
Ik heb gisteren de instellingen van Firefox bekeken zonder (voor zover ik weet ::) ) iets te veranderen, en nu verschijnt de koekiemelding niet meer. :biggrin2:
Kan ik eindelijk weer slapen. ;D
Anne in Zweden schreef: Ik heb gisteren de instellingen van Firefox bekeken zonder (voor zover ik weet ::) ) iets te veranderen, en nu verschijnt de koekiemelding niet meer. :biggrin2:
Kan ik eindelijk weer slapen. ;D
Kijken, eindelijk weer rust. Ik zeg slaap lekker! AfbeeldingAfbeelding
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door