Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef: ↑wo 03 jul 2024, 15:33 Hier dan ook mijn 2 seniortjes nog maar evenZe zijn lief en mooi![]()
De blonde vind zichzelf nog steeds geen senior en de zwarte gaat nu echt wel ouder worden ook al wil ze er nog steeds niet aan toegeven
Zolang ze het nog leuk vind, graag mee loopt en geen pijn heeft laat ik haar maar lekker haar gang gaan en zien we wel waar het schip strandt .... volgende maand wordt ze 15 en in geen 100 jaar had ik kunnen hopen/denken dat ze dit ooit zou halen in (relatief) goede gezondheid, dus we blijven maar gewoon doorgenieten van het span![]()
frodo quin schreef: ↑wo 03 jul 2024, 18:21 Doe doen het nog goed en zien er nog goed uit. 12 is nog niet heel oud, maar 15 telt toch wel al door bij een grote hond. Super dat het nog zo goed gaat.Bij Aysa ben ik er altijd van uit gegaan dat die wel 16 wordt, ondanks dat zij onder grote honden valt, is dat niet uitzonderlijk bij windhonden.... die hebben nog redelijk gezonde genen (ook al weten we absoluut geen herkomst etc.)
Kaio schreef:zo lief die snoetjes allemaal.Ligt er ook aan hoe hij er zelf in staat hè. Als hij nog graag wil is het goed toch?
Door de zorgen met Oli vergeet ik af en toe de momentjes, goed dan om deze foto's te zien van hem. Dan weet ik nog dat we nog ff vol moeten houden.
hannabelgje schreef: ↑vr 05 jul 2024, 11:45 Ligt er ook aan hoe hij er zelf in staat hè. Als hij nog graag wil is het goed toch?Dat is bij hem altijd wat moeilijker te zien. Maar als ik dan deze foto's zie dan loont het zich wel.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Kaio schreef: Dat is bij hem altijd wat moeilijker te zien. Maar als ik dan deze foto's zie dan loont het zich wel.Jeetje. Dat is wel wat ja. Sterkte met hem.
Hij kan op dit moment niet goed lopen, hij had al artrose in voorpoot en daarna een heel slecht helend gat (echt helemaal door, waarschijnlijk groot abces in voet geweest) in zijn voetkussen van die poot. Dus is het echt afwachten totdat die heel is en dan revalideren met hydrotherapie. PFff het duurt alleen dus al maanden
Siberienne schreef: Hij ligt in de kano het liefst bij meneer op schoot, dat peddelt wat lastigDat heerlijke tevreden koppie zeg, je zou niet zeggen dat hij de 13 aantikt. Prachtige foto's! Geweldig om zo te genieten samen.![]()
Kaio schreef: ↑vr 05 jul 2024, 12:13 Dat is bij hem altijd wat moeilijker te zien. Maar als ik dan deze foto's zie dan loont het zich wel.Ik weet niet wat je nu doet met het abces, maar ik heb heel goede ervaringen met honingzalf bij abcessen bij mijn ratten.
Hij kan op dit moment niet goed lopen, hij had al artrose in voorpoot en daarna een heel slecht helend gat (echt helemaal door, waarschijnlijk groot abces in voet geweest) in zijn voetkussen van die poot. Dus is het echt afwachten totdat die heel is en dan revalideren met hydrotherapie. PFff het duurt alleen dus al maanden
Ina schreef: ↑wo 03 jul 2024, 22:31 Bij Aysa ben ik er altijd van uit gegaan dat die wel 16 wordt, ondanks dat zij onder grote honden valt, is dat niet uitzonderlijk bij windhonden.... die hebben nog redelijk gezonde genen (ook al weten we absoluut geen herkomst etc.)Soms zit het onverwacht tegen, maar soms zot het ook onverwacht mee. Ik hoop dat het nog een tijd mag meezitten.
En Misty, als Gordon Setter is 15 echt wel uitzonderlijk ....en helemaal met haar medische zooi de laatste jaren is het boffen dat we zo lang van haar mogen genieten![]()