Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑zo 30 jun 2024, 20:17 Grappig Ronald, grootste deel van mijn familie van moeders kant woont in NijeveenTof cadeau. Zeker als jullie elkaar niet heel vaak zien.Was een mooie dag om met de motor op pad te gaan
![]()
Mijn geluksmomentje was dat mijn opa belde om mij te bedanken voor de fotolijst die mijn zusje vandaag bij mijn opa heeft afgeleverd. Is een digitale lijst van frameo waarbij wij op afstand foto's naar de lijst kunnen sturenZo kan hij ook eenvoudig foto's van Linde ontvangen
![]()
dinky89 schreef: ↑zo 30 jun 2024, 20:17 Grappig Ronald, grootste deel van mijn familie van moeders kant woont in NijeveenWat een leuk idee! Ik ga gelijk op zoek naar FrameoWas een mooie dag om met de motor op pad te gaan
![]()
Mijn geluksmomentje was dat mijn opa belde om mij te bedanken voor de fotolijst die mijn zusje vandaag bij mijn opa heeft afgeleverd. Is een digitale lijst van frameo waarbij wij op afstand foto's naar de lijst kunnen sturenZo kan hij ook eenvoudig foto's van Linde ontvangen
![]()
Kaela schreef: ↑vr 12 jul 2024, 14:34 Vandaag is Nina mee geweest naar paardrijles. Idee was om haar even voor bij me te nemen en wat rond te stappen. Dat werd drie kwartier pret en ook een paar stukjes tölt. Ze vond het geweldig, we hebben een kleine amazone in dop!Wat leuk!!
hannabelgje schreef: ↑vr 12 jul 2024, 21:04 Gaaf Karin!Oh wat heerlijk een badkamer!
Onze nieuwe badkamer is klaar dus we hebben heerlijk gedoucht samen. Was alweer ff geleden.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Kim_S schreef: ↑vr 12 jul 2024, 22:10 Wat leuk!!Absoluut Kim! Ik geniet me nu te pletter, maar ik ga er niet van uit dat ze het leuk blijft vinden. Dat zien we vanzelf.
Hier heeft in ieder geval 1 van de 2 dames het paardenvirus geërfd, zo leuk als ze je interesses delen![]()
(En ook prima als dat niet zo is)