Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Heerlijk dagje weggeweest op de brommer. Prachtig mooie rit door Friesland en Drenthe met een stop in Nijeveen vanwege de noodzakelijke aanvulling inwendige mensch. En in fijn gezelschap. Allemaal mensen met dezelfde hobby. Broem!
Door dinky89
Grappig Ronald, grootste deel van mijn familie van moeders kant woont in Nijeveen :biggrin2: Was een mooie dag om met de motor op pad te gaan :cool:

Mijn geluksmomentje was dat mijn opa belde om mij te bedanken voor de fotolijst die mijn zusje vandaag bij mijn opa heeft afgeleverd. Is een digitale lijst van frameo waarbij wij op afstand foto's naar de lijst kunnen sturen :) Zo kan hij ook eenvoudig foto's van Linde ontvangen :biggrin2:
Door frodo quin
Ronald schreef: zo 30 jun 2024, 16:55 Heerlijk dagje weggeweest op de brommer. Prachtig mooie rit door Friesland en Drenthe met een stop in Nijeveen vanwege de noodzakelijke aanvulling inwendige mensch. En in fijn gezelschap. Allemaal mensen met dezelfde hobby. Broem!
Klinkt als een leuke dag :)
Door frodo quin
dinky89 schreef: zo 30 jun 2024, 20:17 Grappig Ronald, grootste deel van mijn familie van moeders kant woont in Nijeveen :biggrin2: Was een mooie dag om met de motor op pad te gaan :cool:

Mijn geluksmomentje was dat mijn opa belde om mij te bedanken voor de fotolijst die mijn zusje vandaag bij mijn opa heeft afgeleverd. Is een digitale lijst van frameo waarbij wij op afstand foto's naar de lijst kunnen sturen :) Zo kan hij ook eenvoudig foto's van Linde ontvangen :biggrin2:
Tof cadeau. Zeker als jullie elkaar niet heel vaak zien.
Door Ronald
dinky89 schreef: zo 30 jun 2024, 20:17 Grappig Ronald, grootste deel van mijn familie van moeders kant woont in Nijeveen :biggrin2: Was een mooie dag om met de motor op pad te gaan :cool:

Wat een leuk idee! Ik ga gelijk op zoek naar Frameo
Door Kaela
Vandaag is Nina mee geweest naar paardrijles. Idee was om haar even voor bij me te nemen en wat rond te stappen. Dat werd drie kwartier pret en ook een paar stukjes tölt. Ze vond het geweldig, we hebben een kleine amazone in dop!
Door Siberienne
Kaela schreef: vr 12 jul 2024, 14:34 Vandaag is Nina mee geweest naar paardrijles. Idee was om haar even voor bij me te nemen en wat rond te stappen. Dat werd drie kwartier pret en ook een paar stukjes tölt. Ze vond het geweldig, we hebben een kleine amazone in dop!
Wat leuk!
Door Kim_S
Kaela schreef: vr 12 jul 2024, 14:34 Vandaag is Nina mee geweest naar paardrijles. Idee was om haar even voor bij me te nemen en wat rond te stappen. Dat werd drie kwartier pret en ook een paar stukjes tölt. Ze vond het geweldig, we hebben een kleine amazone in dop!
Wat leuk!!
Hier heeft in ieder geval 1 van de 2 dames het paardenvirus geërfd, zo leuk als ze je interesses delen :)
(En ook prima als dat niet zo is ;) )
Door Kim_S
hannabelgje schreef: vr 12 jul 2024, 21:04 Gaaf Karin!
Onze nieuwe badkamer is klaar dus we hebben heerlijk gedoucht samen. Was alweer ff geleden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Oh wat heerlijk een badkamer!
Das hier ook al even geleden ;D
(Nog steeds geen douche in ons Zweedse huisje, waar we de afgelopen 3 weken waren, work in progress laten we maar zeggen :P )
Door Kaela
Kim_S schreef: vr 12 jul 2024, 22:10 Wat leuk!!
Hier heeft in ieder geval 1 van de 2 dames het paardenvirus geërfd, zo leuk als ze je interesses delen :)
(En ook prima als dat niet zo is ;) )
Absoluut Kim! Ik geniet me nu te pletter, maar ik ga er niet van uit dat ze het leuk blijft vinden. Dat zien we vanzelf.

Het was wel grappig hoor, ze durfde van alles, behalve bij de hoofden van de paarden te komen. Dus poetste ze de buik, maar elke keer als Hreimur om keek wie er aan zijn buik kriebelde riep ze heel hard “oh nee” en rende ze weg ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door