Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
Heerlijk, als je op je 'ouwe dag' toch nog zo mag genieten van het leven :smitten:
En dat het met extra ondersteuning (en gebruiksaanwijzing ;) ) komt..... het zij zo, als het maar leuk blijft toch !!!
Door Siberienne
Ina schreef: di 02 jul 2024, 14:55 Heerlijk, als je op je 'ouwe dag' toch nog zo mag genieten van het leven :smitten:
En dat het met extra ondersteuning (en gebruiksaanwijzing ;) ) komt..... het zij zo, als het maar leuk blijft toch !!!
Hij ligt in de kano het liefst bij meneer op schoot, dat peddelt wat lastig 😂
IMG_5406.jpeg
IMG_5406.jpeg (626.6 KiB) 1454 keer bekeken
Door Ina
Siberienne schreef: di 02 jul 2024, 17:34 Hij ligt in de kano het liefst bij meneer op schoot, dat peddelt wat lastig 😂

IMG_5406.jpeg
Hahaha .... het ging er ook niet om of meneer het leuk vind, personeel telt niet mee ;D

Maar hij heeft echt nog een heerlijke toet, je begint een beetje te zien dat hij wat ouder wordt, maar de vervagende kleuren staan hem goed :)
Door Ina
Hier dan ook mijn 2 seniortjes nog maar even :)
De blonde vind zichzelf nog steeds geen senior en de zwarte gaat nu echt wel ouder worden ook al wil ze er nog steeds niet aan toegeven :smitten:

Zolang ze het nog leuk vind, graag mee loopt en geen pijn heeft laat ik haar maar lekker haar gang gaan en zien we wel waar het schip strandt .... volgende maand wordt ze 15 en in geen 100 jaar had ik kunnen hopen/denken dat ze dit ooit zou halen in (relatief) goede gezondheid, dus we blijven maar gewoon doorgenieten van het span :biggrin2:
Bijlagen
dames.jpg
dames.jpg (564.58 KiB) 1367 keer bekeken
Door Ina
doranto schreef: wo 03 jul 2024, 15:43 Zo zeg, al bijna 15! Dat zou je ze niet geven. Ze zien er nog goed uit!
Neeeee ;D alleen Misty wordt 15, de blonde taart blaast pas 12 kaarsjes uit straks :biggrin2: (en dat is volgens de statistieken ook senior alleen is dat nog niet tot haar doorgedrongen ;) )
Door doranto
Ina schreef: wo 03 jul 2024, 16:13 Neeeee ;D alleen Misty wordt 15, de blonde taart blaast pas 12 kaarsjes uit straks :biggrin2: (en dat is volgens de statistieken ook senior alleen is dat nog niet tot haar doorgedrongen ;) )
Oh oké, maar ik bedoelde ook vooral Misty, want blondje is niet zo goed in beeld, maar met 12 jaar hoort ze toch echt ook al wel tot de senioren hoor :) Maar hoe langer ze dat zelf nog niet vindt des te beter toch :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door