Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑za 18 mei 2024, 07:21 Ziet er een prima hok uit!Welkom om eens mee te wandelen met de monsters he
Quin is ook echt prachtig!![]()
pike schreef: ↑ma 20 mei 2024, 08:37 Wat een mooi hok! En elke keer als je over Quin schrijft zie ik dat pupje voor me. Maar nu staat daar al een hele hondHet is nog een pupje hoor maar al een stukje groter en tegenwoordig ook perfect op gewicht. Ze is intussen bijna zo groot als Emma. In de hoogte dan. Ze is al lang langer en ze is natuurlijk een sprietje nu. Ze zal ergens tussen de 25 en 27 kilo wegen en tussrn de 58 en 60 cm schofthoogte.wat is hij al groot geworden zeg.
frodo quin schreef: ↑do 27 jun 2024, 19:05 Dit zijn ze. Ze zitten al goed in de veren. Niet zoals een gewone kip, maar veel beter dan de kippen vorig jaar. Aan de bleke gezichtjes en houding zie je wel dat ze nog niet bekomen zijn ondanks dat ze al even in opvang zaten. Het is bijna niet te geloven als je mijn meisjes naast hen ziet, ze vorig jaar er nog slechter aan toe waren.Ahhhh, wat zijn ze leuk! Fijn dat ze nu bij jou zitten!
Lizzy schreef: ↑za 29 jun 2024, 07:20 Ahhhh, wat zijn ze leuk! Fijn dat ze nu bij jou zitten!Ze komen van red een legkip. De belgische variant. Het is geloof ik iets anders georganiseerd dan in Nederland.
Hoe kom je eigenlijk aan deze kippen?