Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: ↑di 25 jun 2024, 15:16 Ik had onze MegaFloef ook maar eens gemeten was nieuwsgierig. Hij is maar 75 cmJij hoopt dus vooral dat hij niet teveel meer in df hoogte gaat![]()
![]()
![]()
Eh ....gelukkig is ie wel al 9 maanden
pike schreef: Hoe meet jij? Ik heb geen maatstok, plant hem naast het hek en schat de hoogteVooral heel snel
Kaio schreef: ↑wo 26 jun 2024, 06:42 Vooral heel snelEn hoe zorg jij dat hij wat deftig recht staat? Emma die staat vaak onderuitgezakt. Quin is nog net wat hopelozer.![]()
Pk een rolmaat en hou iets rechts dwars op de schoft. Meteen vinger op het juiste punt op rolmaat. En dan is de vogel al.gevlogen maar kan ik het wel nog aflezen![]()
frodo quin schreef:Eh Lemmy staat er eigenlijk altijd zo bij . Die staat altijd fier.
En hoe zorg jij dat hij wat deftig recht staat? Emma die staat vaak onderuitgezakt. Quin is nog net wat hopelozer.
Hier ook met mijn vinger op muur, tafelpoot, kast been en dan meten.
frodo quin schreef: ↑za 16 nov 2024, 11:22 Ik zou ,el gedacht hebben dat hij nog zwaarder zou worden. Niet perse veel meer in de hoogte, maar toch nog wat in de breedte. Misschien is hij gewoon af?Ik had het gehoopt. Maar niet dus. Hij is nu inmiddels wel "gewoon" af lijkt me, er gaat echt niets meer bijkomen; over minder dan twee weken wordt hij 15 maanden oud. Soms kan hij zich nog wel als een pup gedragen