Wat ontzettend fijn dat de braces goed helpen Angel! En dat onze barfplaats topper je weer zo ontzettend fijn geholpen heeft!
Veel plezier in het noorden Kim!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑ma 24 jun 2024, 16:52 Wat een mooie foto's uit Zweden zeg! Het gaat toch wel steeds harder kriebelen...De komende 2,5 week ben je van harte welkom voor een bakkie met een kanelbulle
Vandaag mocht ik weer geprikt worden en de verpleegkundige pakte helemaal zelf, zonder aandringen of zo van mijn kant, een gaasje en een verbandje. Geen plakkers over mijn armen (lees: haren). Soms hè... zijn het de kleine dingen!
pearlsofpassion schreef: ↑ma 24 jun 2024, 23:03 Welk weer is het in Zweden momenteel? Wij komen volgende week.Het wordt hier heet deze week, maar volgens mij in het Zuiden net wat minder heet als ik de weerbericht mevrouw op de Zweedse TV moet geloven. Prima vakantieweer de komende dagen dus (en daarna hier in het Noorden vast wel weer regen, maar dat duurt in het Zuiden vast niet lang als jullie er zijn![]()
Maar niet zo hoog noordelijk ( bijlange niet).![]()
pearlsofpassion schreef: ↑ma 24 jun 2024, 23:03 Welk weer is het in Zweden momenteel? Wij komen volgende week.Oh wat leuk! Wou je al een tijdje had ik de indruk.![]()
Maar niet zo hoog noordelijk ( bijlange niet).![]()
frodo quin schreef: ↑di 25 jun 2024, 09:03 Oh wat leuk! Wou je al een tijdje had ik de indruk.Vooral Meneer wou dat al lang. Maar ik kijk er nu uiteraard ook wel naar uit.
pearlsofpassion schreef: ↑di 25 jun 2024, 10:11 Vooral Meneer wou dat al lang. Maar ik kijk er nu uiteraard ook wel naar uit.Klinkt leuk!
We gaan een weekje Zweden, we gaan in 3 dagen, incl boottocht vanuit Kiel naar een camping ongeveer dezelfde hoogte als Oslo, waar we 5 dagen blijven. En dan afzakken via Denemarken en daar ook een weekje over doen incl Legoland. Totaal 16 of 17 dagen weg.
We vertrekken vrijdag.
Hopelijk is het hier dan iets koeler dan nu, want anders is het echt niet leuk om de dieren achter te laten. Er wordt wel voor gezorgd, maar toch...
pearlsofpassion schreef: ↑di 25 jun 2024, 22:58 Zijn ook minder inventief met maatregelen als het echt heet wordt.Misschien eens zeggen dat er al een jaar veel regen gevallen is, dis gij niet moet overdrijven met nattigheid
Ooit eens gehad dat het onverwacht 40 graden werd toen we weg waren. Gelukkig hadden we toen een professional ingehuurd. Die belde voor ideetjes en heeft zelfs een parasol meegebracht om de konijnen extra schaduw te geven.
Dat soort dingen zijn goud waard.
Maar van mijn vader moet ik dat niet verwachten. Die voldoet prima in normale omstandigheden, maar maakt zich niet al te snel zorgen.![]()
Heb liever dat het gewoon niet overdreven warm wordt. Anders sproeit hij mijn tomatenplanten ook dagelijks doornat en dat is vragen om plaag.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑di 25 jun 2024, 23:59 Als het zo warm is, is water geven wel handig. Maar tomatenplanten blijven best droog. Dus je moet aan de voet gieten. En dat vind hij dus teveel moeite.Wat deed mijn op huis en tuin-passende puber toen ik een weekje weg was : er stond 'tomatenplanten water geven' maar niet hoe vaak dat moest dus hij had dat die week éen keer gedaanHij gebruikt liever de tuinslang op sproeistand.