Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
frodo quin schreef: wo 19 jun 2024, 09:16 Ja dat is zo. Hoe hoger de waterkolom hoe beter je droog blijft, maar hoe minder ademend. Ik neem vaak mijn rugzak mee, handig om de lijnen aan de borstsluiting vast te maken ook, en dan kan ik er ook mijn jas in kwijt als het te warm wordt.
O dat is wel goed idee. Heb net een nieuwe dus dat komt mooi uit.

Enne mijn grote storm paraplu ook opgelost kwa meenemen. Amber mijn herder houd hem voor me vast als ik hem niet nodig heb, loopt er vol trots mee rond ;D .
Had ik mijn schat Bandit ( mijn overleden border collie) ook geleerd, die vond het ook machtig mooi om vast te houden, zelfs als mijn moeder mee ging zat hij te kijken van geef maar hoor ik houd hem wel vast voor je . De schat. Nu dus Amber :-*
Door Kaio
Mandarijn schreef: wo 19 jun 2024, 09:14 Morgen begint Graspop in Dessel. 4 dagen metal muziek. Maar de parkings houden ze sowieso vandaag dicht. Er is teveel regen gevallen. Vertrek er morgen naar toe om 4 dagen te genieten van raggende gitaren......

https://www.demorgen.be/snelnieuws/gras ... oogle.com/
Have fun!
En hopelijk wordt het niet zo een catastrofe als Wacken vorig jaar :duimen:
eelke schreef:
Ik las het inderdaad. Ik hoop dat ze voor de verdere dagen de terreinen een beetje op orde kunnen krijgen/houden. Pinkpop zal ook wel met hetzelfde zitten, maar die hebben nog geen noodplan geloof ik. Althans, toen gisteren graspop het bericht uitdeed checkte ik pinkpop ook even en die hadden nog geen bericht.
Pinkpop maakt oa gebruik van voetbalvelden en die parkeerplaatsen die erbij liggen. Voetbalvelden hebben vaak afwatersystemen. Maar verder nog van meer terreinen en het heeft hier toch ook weer erg veel geregend. Alweer of nog steeds >:(
Is er trouwens nog EK? Ben benieuwd hoe ze dat dan doen.Vanwege EK had DE politie de weg geblokkeerd om iedereen te controleren. Een van de wegen waarop het verkeer naar pinkpop wordt geleid.
Ben benieuwd of ze zo slim zijn dat ze dat bedacht hebben ;D soms he nl
Door dinky89
Ach wanneer autos vast komen te zitten zorgen dat er tractoren klaar staan zoals begin deze week bij Harlingen na Oerol ;-)
Zo'n 20 jaar terug ook meegemaakt bij Zwarte Cross dat na afloop mensen met tractoren de autos uit het weiland moesten trekken dat in gebruik was als parkeerterrein. Ik en mijn vader kregen de auto er toen nog wel op eigen kracht af.
Door Kaio
Nou onze auto heeft dit jaar ook vastgesteld, bij waterwerk ;D
Maar kregen we niet met duwen eruit hoor. ::) gelukkig had er iemand een 4x4 :biggrin2:

Pinkpop heeft ook al P afgesloten. Ik heb de tracktoren hier in het veld ook gezien, eentje die zelf bijna vastbzat, dat komt nu ook voor he. Ik denk dat met hoe nat het nu is dat je het risico loopt dat je ook met tractoren niet afgetrokken krijgt. Zeker als je al een paar keer heen en weer hebt gereden, dat wordt een diepe blubbermassa.
Zeker als zo"n P in het 'dal' ligt.
Hier zijn de ontstane "vijvers" sinds oktober continue aanwezig geweest en nog steeds niet weg.
Door Mandarijn
We gaan het zien vandaag op Graspop. Parkings blijven dicht. Ze hebben Park&Bike plekken aangewezen. Dus fietsendrager op de auto. Vrienden van mij die gisteren zijn vertrokken melden dat een deel vd camping dicht blijft omdat het te nat is. En ze staan op plekken nu al tot de enkels in de modder. Zijn de stukken waar iedereen over heen moet lopen. Wij hadden na de vorige editie besloten om 4 dagen op en neer te rijden. Dus had al parkeertickets, die krijg ik vergoed.
Door kiara
Nou na al ons geklaag wordt het in 1 klap flink warm ( wo/ do)
Typisch Nederland zo is het koud en heb je bij wijze van de kachel nodig. Nou die kan je nu inruilen voor de airco :P
Maar eindelijk is geen regen :biggrin2:
Door frodo quin
Jup drie dagen hittegolf en dan weer flink wat regen.geef mij toch maar wat gematigder hoor.

Voordeel is wel dat met de hitte de grond beter kan uitdrogen,
Door kiara
frodo quin schreef: ma 24 jun 2024, 11:13 Jup drie dagen hittegolf en dan weer flink wat regen.geef mij toch maar wat gematigder hoor.

Voordeel is wel dat met de hitte de grond beter kan uitdrogen,
O dat heb ik niet gezien dat er regen weer komt.
Zal wel weer gepaard gaan met bliksem en onweer :(
Ben er zo bang voor
Door frodo quin
kiara schreef: ma 24 jun 2024, 12:41 O dat heb ik niet gezien dat er regen weer komt.
Zal wel weer gepaard gaan met bliksem en onweer :(
Ben er zo bang voor
Dat zijn ook dd voorspellingen hier. Ik hou zelf wel erg van onweer. Hoe je de electriciteit in de lucht voelt en dat opbouwt tot het losbarst. Voor mij heeft dat een bepaalde aantrekking en brengt ook ergens rust. Maar ik kan begrijpen dag het voor sommigen ook eng kan zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door