Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
pike schreef: wo 12 jun 2024, 15:14 Dan zijn dat gekweekte varianten?
Ja, dat vermoed ik wel.
Ze zijn hier ook niet geintroduceerd door vb per ongeluk met transport meegekomen te zijn, maar zijn vanuit gevangenschap vrijgelaten. Waren gedomesticeerd dus.
Ik vermoed wel dat dat opgaat voor alle halsbandparkieten in onze contreien. In oorsprong dan, nu zijn er al veel in het wild hier geboren natuurlijk.
Door Kaela
Heb het hok van Joris W. eindelijk weer eens schoongemaakt. Ik heb het uitgesteld, want het is zoveel stress voor hem en ik dacht dat ie (ja sorry) al wel het tijdelijke met het eeuwige zou hebben verwisseld inmiddels.
Maar hij gaat vrolijk verder. Dus nu weer een fris hok. Hij heeft nog steeds een babyhoofdje!
IMG_8406.jpeg
IMG_8406.jpeg (2.77 MiB) 1648 keer bekeken
Door kiara
Kaela schreef: ma 17 jun 2024, 17:42 Heb het hok van Joris W. eindelijk weer eens schoongemaakt. Ik heb het uitgesteld, want het is zoveel stress voor hem en ik dacht dat ie (ja sorry) al wel het tijdelijke met het eeuwige zou hebben verwisseld inmiddels.
Maar hij gaat vrolijk verder. Dus nu weer een fris hok. Hij heeft nog steeds een babyhoofdje!IMG_8406.jpeg
Ach schattig koppie :D
Hoe oud is hij dan?
Door - pien -
Cathelijn schreef: wo 12 jun 2024, 14:35 Vakantiegroetjes :D
;D ;D ;D Die heeft het naar z'n zin!
Kaela schreef:Heb het hok van Joris W. eindelijk weer eens schoongemaakt. Ik heb het uitgesteld, want het is zoveel stress voor hem en ik dacht dat ie (ja sorry) al wel het tijdelijke met het eeuwige zou hebben verwisseld inmiddels.
Maar hij gaat vrolijk verder. Dus nu weer een fris hok. Hij heeft nog steeds een babyhoofdje!
IMG_8406.jpeg
Hee Joris! Wat leuk :smitten:
Door hannabelgje
Gisteren mijn prachtige Japanse esdoorn omgezaagd omdat meneer Bento deze gebruikte om te ontsnappen. Gelukkig is hij vannacht weer thuis gekomen. De takken zijn deze morgen fijn speelgoed. We gaan nu stroom op de omheining zetten in de hoop dat dat Bento in de tuin houdt. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door kiara
hannabelgje schreef: di 25 jun 2024, 07:31 Gisteren mijn prachtige Japanse esdoorn omgezaagd omdat meneer Bento deze gebruikte om te ontsnappen. Gelukkig is hij vannacht weer thuis gekomen. De takken zijn deze morgen fijn speelgoed. We gaan nu stroom op de omheining zetten in de hoop dat dat Bento in de tuin houdt. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O wat zonde
Had je niet eerst stroom kunnen proberen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door