Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Pffff dan staat alles wel even stil…
Wat erg voor de naasten, maar ook voor hemzelf, dat dit nog zijn enige oplossing was :'(
Sterkte Hanna! :-*
Door pike
Verschrikkelijk Hanna. Zo jong en dan geen uitweg meer zien :'( :'( Sterkte ermee.
Door kiara
hannabelgje schreef: do 13 jun 2024, 21:36 Het was het petekind van mijn lief. Hij was 23 jaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O mijn god wat erg. Zit er steeds aan te denken. Wat er aan vooraf gegaan is moet een hel geweest zijn voor hem.
Er is ook zo weinig goede hulp voor diverse mensen, die wachtlijsten zijn niet normaal meer, en als je dan uit de beurt bent is het nog maar de vraag of het helpt.
:'( :'(
Door frodo quin
hannabelgje schreef: do 13 jun 2024, 21:36 Het was het petekind van mijn lief. Hij was 23 jaar.

Dat zal er wel in hakken bij hem. Sterkte!
Door kiara
pike schreef: do 13 jun 2024, 23:58 Manana manana. 4,5km hier vandaan. Kan de muziek gewoon volgen >:(
Dorpsfeest ::)
Door hannabelgje
Dank jullie wel. Het is allemaal nog erg onwerkelijk. Het ergste vind ik het voor mijn schoonouders die het meeste contact met hem hadden. Dat die dit op hun oude dag nog mee moeten maken. Hun eerste kleinkind op zo'n manier verliezen.

Door Tanna
Wat verschrikkelijk, gecondoleerd.
Ik heb het in mijn eigen familie meegemaakt door een overdosis die waarschijnlijk de bedoeling was, een neef van 22. Het is dit jaar 50 jaar geleden maar het spookt nog regelmatig door mijn hoofd.
Heel veel sterkte voor jullie in deze enorm zware tijd.
Door kiara
Ik klaag niet gauw maar nu na jaren ben ik het toch echt spuugzat.
Ik heb 2 onder 1 kap woning
De buurman doet geen reet aan ze tuin zowel voor als achter niet.
Onkruid staat zeker 2 meter hoog.
En wie krijgt die zooi ook in de tuin ::)
Daarnaast nog zooitje vuilnis achter in de tuin ( grofvuil)
En ja heb hem er al is op aangesproken maar krijg als antwoord: Ja ik heb last van me rug. Ja ik ook zei ik.

Ga dan in een flat wonen ipv een huis met zo’n grote tuin grrrr
>:(
Door Charlie Angel
Wat verschrikkelijk Hanna, Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst voor je schoonouders, je lief en een ieder die hem lief had.
Zo vreselijk verdrietig dit, voor de jongen die dit als enige uitweg zag en voor ieder die hem zo lief heeft.
Door pike
kiara schreef: vr 14 jun 2024, 09:14 Dorpsfeest ::)
Nee dat hadden we verleden week. Dat gaf minder kabaal dan dit. Dit is zo'n festival met camping erbij enzo. Gelukkig dit jaar voor de laatste keer want ze komen geld te kort en verkopen niet genoeg kaartjes.
Door kiara
pike schreef: vr 14 jun 2024, 20:50 Nee dat hadden we verleden week. Dat gaf minder kabaal dan dit. Dit is zo'n festival met camping erbij enzo. Gelukkig dit jaar voor de laatste keer want ze komen geld te kort en verkopen niet genoeg kaartjes.
O jee dat is nog erger dreunt lekker door >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door