pike schreef: ↑di 04 jun 2024, 20:04 Het wordt gezellig zo met zijn allenDat wordt dan maar een drentse kei![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑wo 05 jun 2024, 10:36Ik heb heg daarom in het afgelopen jaar ook al een aantal keer overwogen. Vaak staat de verwarming niet op of nauwelijks en schijnt de zon niet, want het regent. En een pzar uur later effectief weer droog is altijd wel veel gevraagd, zeker met waterdichte schoenen.![]()
![]()
![]()
Maar serieus, best handig als je schoenen niet goed waterdicht zijn en je ze de volgende dag weer aan wilt!
frodo quin schreef: ↑wo 05 jun 2024, 16:42 Ik heb heg daarom in het afgelopen jaar ook al een aantal keer overwogen. Vaak staat de verwarming niet op of nauwelijks en schijnt de zon niet, want het regent. En een pzar uur later effectief weer droog is altijd wel veel gevraagd, zeker met waterdichte schoenen.Als ze echt zeiknat zijn, dan moeten ze anderhalf uur. Schoenen die slecht doorlatend zijn zijn dan van binnen droog en soms aan de buitenkant nog iets vochtig.
Dat er dan weer ergens een apparaat bij moet en dan nog rentje die energie verbruikt gaat mij tegen, maar schoenen gaan veel minder lang mee als ze altijd nat zijn
Hoe lang duurt het eer ze bij jou droog zijn met de droger?
pike schreef: Jaaaa een hunebed, daar passen we allemaal gemakkelijk in
frodo quin schreef: ↑do 06 jun 2024, 09:05 Oh dat valt goed mee.Vind ik ook meevallen