Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
En hij is bij de osteopaat geweest. Zijn middenrug zat een beetje vast dus goed dat we gegaan zijn. Tot 5 maanden is de eerste behandeling gratis dus dat was een leuk cadeautje.

Zijn oren zijn echt geweldig. Lol
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
hannabelgje schreef: di 04 jun 2024, 12:40 Tot nu toe blijft meneer stug tussen 4 en 5 smorgens wakker.
Hij groeit hard. 17 weken alweer. En echt een mama's kindje. Het liefst bij mij in de buurt.
https://youtube.com/shorts/TVmAkITbhdQ? ... d5VJfGEbg5
https://youtube.com/shorts/uNR0Q-ClA_c? ... vDCOniVKxg
https://youtube.com/shorts/Y3PUNQzQelE? ... -jZKM3-808
[/IMG]AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

;D Met dat stokje dat doet Emma ook wel eens. Zeker als we terug richting huis lopen.
Door hannabelgje
Bob en ook Zoë zijn mee naar de ardennen op familie weekend van mijn schoonfamilie. Best vermoeiend. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Door Charlie Angel
Hij staat alleen slapend op de foto. Maar hij is zo leuk!
Lagen ze nu echt samen in dat mandje of was dat voor korte tijd?
Door hannabelgje
Dat was heel even. Bob vindt dat reuze gezellig, maar Zoë wil dat niet.
Heel het weekend kreeg ik commentaar dat hij de jongste golden (teefje van bijna 3) niet met rust liet en dat dat zielig was. Het baasje zei steeds laat ze doen als ze niet meer wil dan regelt ze dat zelf wel. Ze kwam ook zelf steeds naar Bob toe. De golden mensen vertrokken gisteravond. Zei het baasje nog dat door Bob het teefje het weekend van haar leven heeft gehad. Want ze wil graag spelen maar de oudste wil dat meestal niet. Zo zie je maar weer dat niet hondenmensen daar toch heel anders naar kijken. Als ik zelf zie dat een hond er niet van gediend is grijp ik echt wel in. Afbeelding

Door hannabelgje
Bob heeft afgelopen weekend slecht gegeten en heeft nu steeds honger. Ook lijkt hij heel weinig aangekomen te zijn. Ik geef hem nu alleen rauw (hij kreeg eerder tussendoor ook renske ofzo) omdat hij zijn botjes slecht verteerd. Er zitten na het eten van kippenvleugels steeds stukken bot in zijn drolletjes en ooit geeft hij botjes over. Ik ben nu overgegaan naar 3x per dag 200 gram. Hij weegt 11 kilo. Tussendoor krijgt hij best veel snacks: gedroogde kipfilet, eendenkooien, verschillende oren, kalfspezen etc.

Door Kim_S
Waren jullie niet weg dit weekend? Heeft hij het misschien allemaal verbruikt met spelen, en geen tijd gehad (of wat te spannend) om goed te eten?

Misschien moet hij even wat inhalen dan nu :)
Door Kim_S
O en hier duurde het ook wel een tijdje voordat Bruun rauw helemaal goed verteerde. Er kwamen bij eendenvleugels of eendennekken altijd wel wat botjes retour na een paar uur verteren in de maag. Dat is nu niet meer zo.
Zachte botjes nog maar even misschien, en goed platslaan?
Door hannabelgje
Ja ik vind het ook niet zo erg maar denk dat volledig rauw dan wel beter is om het verteringsproces te helpen. We waren inderdaad weg en het was erg druk voor hem met 22 mensen en 2 vreemde honden.

Door hannabelgje
Onze Bob groeit zo enorm hard. 12 kilo is ie alweer. En bijna 5 maanden. AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door