Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Met goedkeuring van Lizzy, aangeboden mijn autobench. De afmeting is 90cm diep, 65cm breed en hij is 69cm hoog. Indertijd aangeschaft voor Malbec, die heeft hem maar een paar maanden gebruikt. Ties heeft er de laatste maanden royaal ingezeten, hij verzoop erin. Twee weken geleden hebben we een andere auto aangeschaft, en daar past deze grote bench niet meer in. Ik heb nu dus voor Ties een passende, kleinere bench besteld en die grote staat nu ongebruikt in de weg te staan. Kan ik er iemand blij mee maken? Ik heb er €140 voor betaald, hij mag weg voor €50. Opsturen is geen doen dus hij moet wel worden opgehaald. Er ligt een op maat gemaakte mat op de bodem en hij mag compleet met benchkussen. Hij heeft een eenvoudige pensluiting. Het betreft deze bench:
https://www.witjesverzendhuis.com/honde ... lichtgrijs
IMG_3051.jpeg
IMG_3051.jpeg (2.71 MiB) 1404 keer bekeken
eelke schreef: vr 17 mei 2024, 22:04 Nu ben ik heel nieuwsgierig, waarom koop je een autobench als je geen auto hebt waar ie in past?
Heb je het over mij? Die bench pastte royaal in mijn vorige auto. Echter niet in de nieuwe. En dat vind ik geen probleem want voor Ties is hij veels te groot, die past er minstens 4x in. Hij is indertijd aangeschaft voor Malbec, die was heel wat groter. Ties heeft nu een aangepast maatje bench. En nu blijft er nog ruimte over voor mijn boodschappen of, als we een weekje weg gaan, de bagage en de koelbox.
kiara schreef: Heb gemeten en hij past ( wel met de achterbank plat maar dat geeft niet.
Maar ja nu nog het vervoer :-[
Kan hij niet een beetje uit elkaar?
Een beetje?? Nee dat gaat niet lukken. Hij is niet inklapbaar zoals een draadbench (die heb ik trouwens ook nog, 60x90). Het was een heel gedoe om hem fatsoenlijk in elkaar te zetten dus ik ga hem ook echt niet weer helemaal uit elkaar halen. :-X
pike schreef: vr 17 mei 2024, 22:26 Heb je het over mij? Die bench pastte royaal in mijn vorige auto. Echter niet in de nieuwe. En dat vind ik geen probleem want voor Ties is hij veels te groot, die past er minstens 4x in. Hij is indertijd aangeschaft voor Malbec, die was heel wat groter. Ties heeft nu een aangepast maatje bench. En nu blijft er nog ruimte over voor mijn boodschappen of, als we een weekje weg gaan, de bagage en de koelbox.

Een beetje?? Nee dat gaat niet lukken. Hij is niet inklapbaar zoals een draadbench (die heb ik trouwens ook nog, 60x90). Het was een heel gedoe om hem fatsoenlijk in elkaar te zetten dus ik ga hem ook echt niet weer helemaal uit elkaar halen. :-X
Nee, dat begrijp ik! Ik had het over Kiara. Maar het lange autorijden lijkt dus het probleem.
pike schreef: vr 17 mei 2024, 22:26 Heb je het over mij? Die bench pastte royaal in mijn vorige auto. Echter niet in de nieuwe. En dat vind ik geen probleem want voor Ties is hij veels te groot, die past er minstens 4x in. Hij is indertijd aangeschaft voor Malbec, die was heel wat groter. Ties heeft nu een aangepast maatje bench. En nu blijft er nog ruimte over voor mijn boodschappen of, als we een weekje weg gaan, de bagage en de koelbox.

O oké ja ik dacht misschien dat dat kon
Draad bench heb ik zelf
Nou ja dan weet ik het nu ook even niet
Kom op, dames en heren Barfplaats! Wij zijn hier van de lijntjes, weten we nog? Zo'n wereldreis is het nu ook niet, van Deventer e.o. naar Drenthe!

Aan mij heb je niets, helaas, dus sorry dat ik me er brutaal mee bemoei. :biggrin2: Maar die barfplaatslijntjes zijn legendarisch, dus wie weet valt er toch ergens een mouw aan te passen?
Anne in Zweden schreef: zo 19 mei 2024, 20:03 Kom op, dames en heren Barfplaats! Wij zijn hier van de lijntjes, weten we nog? Zo'n wereldreis is het nu ook niet, van Deventer e.o. naar Drenthe!

Aan mij heb je niets, helaas, dus sorry dat ik me er brutaal mee bemoei. :biggrin2: Maar die barfplaatslijntjes zijn legendarisch, dus wie weet valt er toch ergens een mouw aan te passen?
Dankjewel Anne :-*
Heb nu even een voorlopige oplossing
De bench in de auto bij de training
Ging super vandaag
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door