Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Een vraag waar ik al langer mee bezig ben, maar ik heb nog niks kunnen vinden / bedenken, dus laat ik het hier ook eens vragen ;)

Omdat de autobench wat te klein wordt voor Bruun, wil ik graag een hondenrek plaatsen en hem dan los in de kofferbak meenemen. Nou heb ik best een nette auto, dus wil ik dan ook graag kofferbakbescherming aanschaffen zodat alles een beetje netjes blijft daaronder. Daar zijn super veel soorten van, en het lukt me vast om daar een keuze in te maken :biggrin2:

Mijn grootste probleem is dat mijn kofferbak niet zo heel hoog is, en Bruun als hij zit en omhoog kijkt toch al gauw met zijn (zand-)neus tegen het (heel licht beige) hemeltje / plafond van de kofferbak kan komen. Dus ik zou daar ook graag iets overheen hebben zitten zodat dat hemeltje niet zo smerig wordt. Maar dat heb ik dus nog nergens kunnen ontdekken… Iemand ervaring of tips?
Kleeffolie ertegenaan plakken :P

Ik heb daarvoor nog nooit iets gezien eerlijk gezegd. Vraag is ook waar je dan zoiets bevestigd. Daar is niks voor aanwezig in de auto . En het moet dan ook niet omlaag donderen of doorgangen...

Als je iets vind hoor ik het graag onze leasebak heeft ook wor gehemelte, vorige ook, heb ik flink geschrobt uiteindelijk :biggrin2:
Ik vreesde het al, ik zoek ook echt al heel lang hier naar. Gat in de markt :biggrin2:

Om ook de zijkanten van de kofferbak te bedekken lijkt mij een Hatchbag (of vergelijkbaar) ideaal. Wel prijzig, maar precies op maat voor jouw model auto dus het past dan ook zeker.

Klittenband gaat de stof van het hemeltje ook niet kunnen waarderen vrees ik, ik zal nog eens verder nadenken.

Een bench op maat kan zeker ook, ze zijn er ook wel van Alpuna bijvoorbeeld die passen, maar die vind ik dan net te laag, ik zou die paar cm extra in de hoogte wel fijn vinden voor het draakje, zeker omdat die kofferbak al zo laag is :)
Kim_S schreef: ma 13 mei 2024, 18:10 Ik vreesde het al, ik zoek ook echt al heel lang hier naar. Gat in de markt :biggrin2:

Om ook de zijkanten van de kofferbak te bedekken lijkt mij een Hatchbag (of vergelijkbaar) ideaal. Wel prijzig, maar precies op maat voor jouw model auto dus het past dan ook zeker.

Klittenband gaat de stof van het hemeltje ook niet kunnen waarderen vrees ik, ik zal nog eens verder nadenken.

Een bench op maat kan zeker ook, ze zijn er ook wel van Alpuna bijvoorbeeld die passen, maar die vind ik dan net te laag, ik zou die paar cm extra in de hoogte wel fijn vinden voor het draakje, zeker omdat die kofferbak al zo laag is :)
Van die kaftplastiek werkt misschien wel zoals Kaio al zei.
Met een softbench kan je misschien wel wat proppen als je eentje zou vinden die wat de juiste maten heeft. Als mijn honden meerijden met een auto zitten die eigenlijk altijd op de achterbank, maar jij hebt daar misschien jouw dochters zitten.
De dochters willen inderdaad graag ook nog in de auto passen als Bruun mee is. (Atz houdt trouwens niet van autorijden dus die gaat als het even kan niet mee, vandaar dat ik het vooral over Bruun heb).

Zo’n opberg-ding gaat misschien wel, alleen even kijken waar ik die dan aan vast maak want die “handgrepen” zitten achterin niet. Maar zoiets en dan daar beschermfolie onder of zo, zou wel eens kunnen werken!
Ik ga morgen eens kijken :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door