Bekende BP kipjes en kuikens!
Als je relatief gezien in de buurt bent, is dat te leuk om niet te doen!
Dank je wel PoP voor de ontzettend gezellige ochtend! Het was super leuk je na al die jaren op barfplaats te mogen ontmoeten!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑ma 29 apr 2024, 23:51 Was idd super gezellig!Wie weet! Pairi daiza was weer super leuk en ze zijn nu een enorme jungle aan het bouwen. Die komen we vast ook bekijken als het af is!
Altijd welkom als je nog eens in de buurt bent..
pearlsofpassion schreef: ↑di 30 apr 2024, 20:19 Ja die walrussen vond ik vorige keer ook zo fantastisch om te zien!De olifanten hebben 8 hectare! Die moet je haast met een vergrootglas zoeken! Dat is echt nergens zo groot dat ik weet.
Vond de nieuwe verblijven ook niet zo groot. Vond dat bij de zeeleeuwen eigenlijk ook al. Maar dat is vast omdat er andere verblijven zo groot zijn, dat de norm zoveel hoger gaat liggen. Tis nog steeds veel ruimer dan in de meeste andere dierentuinen...
En ja, wij hebben weer 8 kuikentjes. Morgen 3 weken oud, de foto dateert van vorige week, dus toen 2 weken.
Ik moet dringend nog wat fotootjes bij nemen...
Anne in Zweden schreef: ↑do 09 mei 2024, 13:06 Wat leuk dat jullie bij PoP geweest zijn! En wat een schattige kuikentjes - ook dat van jou, Karin!Die van mij groeit wel hard, maar niet zó hard als die van PoP! Wat zien ze er alweer groot uit PoP!