Ja dat wordt 1 bagger zooi de moestuin.
Nu wel zonnetje maar magertjes hoor
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
frodo quin schreef: ↑do 02 mei 2024, 12:17 Af en toe zit er zo een dag tussrn he. Ik wou vandaag het gras af rijden. Gisteren droog en warm en vandaag zou het ook droog blijven, maar 1 klein stukje gedaan en het is weer aan het regenen.Poeh waar is dit dan?
Over regen en wateroverlast gesproken. Hele paden stirten hier in en er duiken verdwijngaten in weides op. Niet dat die momenteel bewoond zijn, want de dieren zouden in de modder wegzakken.
frodo quin schreef: ↑do 02 mei 2024, 18:25 Vlaamse Ardennen.Jemig en het is daar zo mooi
Het natte jaar eist hier wel zijn tol. De slakken zijn wel extreem blij.
Kaio schreef: ↑vr 03 mei 2024, 08:56 Gisteren was voor het eerst sinds oktober het pad weer normaal! Kon er gewoon lopen, ok nog wel glibberig. En de vijvers in de weilanden waren ook bijna weg.Dat kunstmatig bv regen opwekken hoor ik ook steeds meer van.
Maar eh ' that was yesterday' ......
![]()
![]()
Trouwens ik wist eigenlijk niet dat ze dat deden, kunstmatig regen opwekken zoals in dubai. Dan vraag ik me af in hoeverre dat invloed heeft op de gehele wereld en of het niet stiekem hier en daar vaker gedaan wordt?
Hoe dan ook lijkt het me dat we daarmee gevaarlijk bezig zijn, want wat het verder doet hebben we geen flauw idee van.
pearlsofpassion schreef: ↑vr 03 mei 2024, 13:11 Wat doen ze dan? Gewoon water laten verdampen?Nee dat niet, Google maar is op HAARP
pearlsofpassion schreef: ↑vr 03 mei 2024, 13:11 Wat doen ze dan? Gewoon water laten verdampen?Ze schieten bepaalde stoffen de lucht in. Is in het verleden bijvoorbeeld ook gedaan bij de Olympische spelen in China met de intentie dat het tijdens de Olympische spelen droog zou zijn
kiara schreef: ↑vr 03 mei 2024, 13:21 Nee dat niet, Google maar is op HAARPDat heeft geen invloed op het weer hoor. Dat zijn gewoon radiogolven. En ook niet in dubai trouwens.
Daar kan je er wat over lezen.