Henry
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Henry
Was toe aan een nieuwe stofzuiger en het is een Henry petcare geworden. Eerste indruk is dat hij uitstekend werkt. Kost ook minder kracht dan de oude Miele en maakt ook een stuk minder lawaai. Aangezien hier meer mensen met een Henri zijn, weet iemand hoelang het filter meegaat?
Re: Henry
Kim_S schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot![]()
Filter, als in dat ding wat bovenop de stofzuigerzak zit? Die zit er hier al zeker 10 jaar op![]()
![]()
Ik overweeg aandelen
Ties vind Henry erg leuk. Kon ik net super normaal stofzuigen, dus zonder dat hij aanviel en stond te blaffen als een gek, Henry is natuurlijk een totaal ander wezen in zijn ogen dus:
AANVALLUH!!!!!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Jaaaaa, een stofzuigertopic!
Hier ook al jaren een Henry, nog nooit het filter vervangen. Klop het wel regelmatig uit.
Als deze Henry vervangen moet worden komt er weer een, maar dan het maatje kleiner. Geen hond meer en we zijn nog maar samen thuis. De stofzuiger hoeft niet meer zo groot te zijn.
Veel plezier met Henry.
Hier ook al jaren een Henry, nog nooit het filter vervangen. Klop het wel regelmatig uit.
Als deze Henry vervangen moet worden komt er weer een, maar dan het maatje kleiner. Geen hond meer en we zijn nog maar samen thuis. De stofzuiger hoeft niet meer zo groot te zijn.
Veel plezier met Henry.
Oh shit, ik heb nog steeds een Miele (stofzuigerzakloos). Moet ik ook aan de Henry? Wat is er beter aan de Henry dan aan de Miele? Ik wil graag een HEPA filter stofzuiger. Kan dat ook met Henry?
Het komt gewoon weer terug hè! Straks ook weer tijd voor de rubber bezem!
Wat ik al zei, ik overweeg aandelenLizzy schreef: di 23 apr 2024, 17:40 Oh shit, ik heb nog steeds een Miele (stofzuigerzakloos). Moet ik ook aan de Henry? Wat is er beter aan de Henry dan aan de Miele? Ik wil graag een HEPA filter stofzuiger. Kan dat ook met Henry?
Hepa filter is geen probleem, ik zie dat ze zeker modellen hebben die dat hebben. Dat ding is zo heerlijk simpel, laaaang snoer, hij verliest alleen wat zuigkracht als de zak ramvol zit, en hij gaat hier al ruim 10 jaar mee. Niet kapot te krijgen, manlief heeft hem al eens in de fik gezet (hete as opgezogen
-
hannabelgje
- 5-sterren

HahahaKim_S schreef: En wie weet een niet nader te noemen ander rubber voorwerp(je)[emoji14]
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Je moet niks toch???Lizzy schreef: di 23 apr 2024, 17:40 Oh shit, ik heb nog steeds een Miele (stofzuigerzakloos). Moet ik ook aan de Henry? Wat is er beter aan de Henry dan aan de Miele? Ik wil graag een HEPA filter stofzuiger. Kan dat ook met Henry?
Eind 90-er jaren kocht ik een Miele. Cat and dog of zoiets. 2000 Watt. Super ding! Zoog als een tierelier. Wel zwaar. En wat lawaaierig. Maar hij deed het echt super. Zoog de plinten onder de radiatoren vandaan. Maar dat kwam omdat die vloerentent verzuimd had ze vast te schroeven
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Anne in Zweden schreef: di 23 apr 2024, 23:51 Ik wilde lyrisch schrijven dat het volle maan is hier, maar laat maar.![]()