We zijn weer een paar dagen verder. Al na twee dagen ging duffy echt opknappen heen. Ik durfde het eerst niet te geloven maar het blijft goed gaan dus de ab slaat aan. Ze eet weer, ze is weer blij, gaat weer op jacht en sjeest door de bosjes. Daar word ik nu helemaal blij van. Vandaag bleek dat ze 2x op een dag een ab tablet moest en ik maar 1x gegeven...niet goed gelezen..oeps
Vandaag de echo en zou een controle bloedprikken hebben. We begonnen met de echo. Alles zag er goed uit behalve de lever. Een gedeelte was goed het andere gedeelte zag er irregulier uit met kleine bloedvaatjes. Hij vond het er niet mooi uit zien. Daarna met de andere da een afspraak om bloed te prikken.
Geen bloedprikken bleek, de lever ziet er niet mooi uit dus er moet eerst een biopt genomen worden en een scan gemaakt zegt ze. Dus ik leg uit dat ik wel wil weten hoe het met de onstekingswaardes is aangezien het nu zo goed gaat. Heeft geen zin zegt ze zo snel dalen die waardes niet, doe dat maar meteen als je de scan laat maken. En aangezien ze het zo goed op de ab doet geef ik er voor nog een week bij.

ehhh...Ik nog vragen wat die ontstekingswaardes te maken hebben met de lever en moeten we niet gewoon eerst bloed prikken kijken hoe het nu gaat. Nee dus.
Ik was behoorlijk overrompeld en het gaat dan heel snel en mijn hoofd is niet zo snel....ik heb tijd nodig om al die informatie te verwerken en ik ben uiteindelijk ook geen dierenarts.
Ik toch een afspraak gemaakt bij de kliniek waar ik heen moet. En later ging het toch knagen....ze is bijna 15...moet ik nog in haar laten prikken? moet ik haar nog onder de narcose doen voor een scan? Ze heeft al 5 jaar te hoge leverwaardes en 5 jaar geleden toen ik een scan liet maken had ze ook een vergrote lever. Verder heeft ze totaal geen symptomen van een zieke lever...
Ik toch de kliniek weer gebeld en uitgelegd waar ik mee zit. Nu het mailadres gekregen van de chirurg daar en mag nu al mijn vragen per mail stellen. Hij neemt dan maandag contact met me op.
Ik heb zo het gevoel dat we nu een etappe hebben overgeslagen en we gewoon eerst weer bloed moeten prikken voor we drastischere dingen gaan doen.