Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3467350
Klinkt gevaarlijk Siberienne. Groot gelijk dat je Shadow niet in zijn eentje buiten laat.
Gebruikersavatar
Door pike
#3467351
Zat vanochtend al vroeg op de weg (half 6) maar niks geen last van de wind gehad. Met de windstoten viel in mijn regio dus reuze mee. Later héérlijk met Ties in het bos gelopen, het voelde gewoon warm.
Gebruikersavatar
Door pike
#3467353
frodo quin schreef: wo 17 jan 2024, 21:13 Maar jullie hebben ook hopen meer sneeuw natuurlijk. Kan mij voorstellen dat daar wel wat u spanning bij komt kijken om schade te voorkomen en het zo veilig mogelijk te houden.

Is dat ding op de tweede foto een soort sneeuwruimer?

@pike en Smulpaap: maar jullie hebben binnen enkele dagen wel een pak minder modder. En zowaar zo'n zich ik op de foto met Seb 😊
De modder is weer in vol ornaat tevoorschijn gekomen >:(
De zandweg (2e helft filmpje):
https://www.youtube.com/shorts/QxZFhDt8CzI

En het bospad:
IMG_1284.jpeg
IMG_1284.jpeg (6.17 MiB) 371 keer bekeken
En de zandweg:
Door smulpaap
#3467355
Hier ook weer volop zeik , en storm .
Het eerste natte pak weer gehad vanochtend
Nu schijnt de zon
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3467380
Hier ook alle wit weg en veel wind.
Vannacht gigantisch veel wind. Deze ochtend beter maar toch aan mispakt want kale bomen vangen minder en ze bewogen dus niet zoveel maar er was toch nog serieus wind.
Namiddag ook wel een zonnetje gezien. Dan ben ik al tevreden.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3468311
Ik post niet meer zo vreselijk vaak maar ik heb nu wel even iets belangrijks te zeggen.

Wat een pleurisweer!
Gebruikersavatar
Door pike
#3468321
Kaela schreef: zo 18 feb 2024, 12:35 Ik post niet meer zo vreselijk vaak maar ik heb nu wel even iets belangrijks te zeggen.

Wat een pleurisweer!
Dat kan ik alleen maar beamen! >:( >:(
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3468322
Kaela schreef: zo 18 feb 2024, 12:35 Ik post niet meer zo vreselijk vaak maar ik heb nu wel even iets belangrijks te zeggen.

Wat een pleurisweer!
+1 ::)
Bruun vond het dan wel weer fijn, een uur lang zeiknat regenen en door de plassen rennen :P
Gebruikersavatar
Door pike
#3468326
Kim_S schreef: zo 18 feb 2024, 12:49 +1 ::)
Bruun vond het dan wel weer fijn, een uur lang zeiknat regenen en door de plassen rennen :P
Ties wil nog steeds niet de tuin in als het regent, maar in het bos deert hem de regen niks en racet hij met veel plezier door alle modderplassen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468328
Kim_S schreef: +1 ::)
Bruun vond het dan wel weer fijn, een uur lang zeiknat regenen en door de plassen rennen :P
Toch eentje die blij is met dit zeikweer. AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door doranto
#3468335
pike schreef: zo 18 feb 2024, 13:04 Ties wil nog steeds niet de tuin in als het regent, maar in het bos deert hem de regen niks en racet hij met veel plezier door alle modderplassen.
Yep, zo denkt Phemke er ook over. Water moet niet van boven komen >:( ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3468338
doranto schreef: zo 18 feb 2024, 13:30 Yep, zo denkt Phemke er ook over. Water moet niet van boven komen >:( ;D
Ja, al sta je tot je poepert in het water, dat geeft niks, maar een paar druppeltjs van boven is een verschrikkelijk drama ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3468356
Anne in Zweden schreef: zo 18 feb 2024, 14:57 Kom maar hierheen allemaal: stralend zonnetje en rond het vriespunt. Echt schitterend winterweer!
Nog een week of 4 ::)
Dan is het vast weer prutweer, ga ik van uit :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door