Gefeliciteerd allemaal!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
rosmin schreef: ↑ma 12 feb 2024, 16:39 @Siberienne,Ik zat net hetzelfde te denken, naast lichamelijk ongemak bij hem (spierpijn door verkrampt lopen op gladheid etc. ) zou doorheid ook best wel een reactie kunnen geven.
Kan het zijn dat Shadow doof wordt, waardoor scherpere geluiden harder binnenkomen? Bij Rox is dat een tijdje het geval geweest, schrikken van deur die dichtviel, of een voorbijgaande auto. Dit ging over toen ze echt doof werd.
En net wat je zegt, pijn geeft ook gedragsverandering; hoop dat je Shadow weer wat beter inz ijn vel komt te zitten.
Siberienne schreef: ↑wo 14 feb 2024, 07:04 Gefeliciteerd Joepje en Miss B!Ik ben benieuwd wat er verder uitkomt, misschien hoe dan ook proberen op pijnstilling om te zien of dat vertering in zijn 'gedrag' brengt..... niet ideaal, maar voor een week of misschien 2 weken proberen kan dan weinig kwaad lijkt mij als hij verder gezond is.
Dat snoetje van Joep
Volgens de DA is vooral Shad zijn rug erg pijnlijk, ze had niet het idee dat hij doof werd en ogen leken haar ook nog goed. Toch merken wij wel duidelijk andere reacties op geluiden. Zoals jij beschrijft Ina, dat hij bij geluiden die hij vroeger negeerde, nu opstaat en onrustig wordt. Vooral de zwiesj van een mailtje dat verstuurd wordt, of een sms. Maar beginnende dementie staat zeker ook in het lijstje.
We wachten nog even op resultaat van de urine test, dan krijgen we advies over de pijnstilling.