Psssst nieuwe "complicaties"
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Psssst
Wat een lekkere filmpjes! Hij sjouwt wel graag met dingen he
. En dan die ondeugende oogjes erbij 
jep met mijn sloffen zodra ik ze waag uit te doen, met de afstandsbediening, met de grote drinkensbakken buiten.Lizzy schreef:Wat een lekkere filmpjes! Hij sjouwt wel graag met dingen he. En dan die ondeugende oogjes erbij
Tja moet erin zitten eigenlijk bij een newf dus , maar het fijne is, je kunt hem roepen en dan brengt ie het netjes terug en ruilt ie graag voor iets anders
@Kaio bedankt voor je reactie
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
*blijft liggen in de sneeuw*
Braaaaf pupje
Bruun rent alleen maar rondjes als een malle
Bruun rent alleen maar rondjes als een malle
Braaf? Als ie slaapt
Hier kan ie ook rennen, ook over ijs
En hij kan al bij het aanrecht
We hebben zoiets als een eiland. Ik stond aan de andere kant dus meneer zag zijn kans. We hadden wat minder avondeten
Heerlijk zo’n pup hè 
Ik zie het wel voor me jaKaio schreef: di 16 jan 2024, 08:34 Braaf? Als ie slaapt![]()
Hier kan ie ook rennen, ook over ijs![]()
En hij kan al bij het aanrecht![]()
We hebben zoiets als een eiland. Ik stond aan de andere kant dus meneer zag zijn kans. We hadden wat minder avondetenHij was wel voor de paprika gegaan
![]()
Heerlijk die gekke puppen streken
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een heerlijk mannetje! [emoji3590]
Hahaha, dat is dan vast de leeftijd waarop Gijs zijn poten op het aanrecht zette, om met zijn neus de bovenste kastjes open te doen en de hondensnoepjes te jatten. Toen hebben we ook op de bovenste kastjes kinderslot gezetKaio schreef: di 16 jan 2024, 08:34 Braaf? Als ie slaapt![]()
Hier kan ie ook rennen, ook over ijs![]()
En hij kan al bij het aanrecht![]()
We hebben zoiets als een eiland. Ik stond aan de andere kant dus meneer zag zijn kans. We hadden wat minder avondetenHij was wel voor de paprika gegaan
![]()
Heerlijk in de sneeuw! Je ziet gewoon dat ze daar zowat voor gemaakt zijn. En wat een lekkere draak is het al! Dat wordt nog wat

Eh ik hoop van niet he .eelke schreef: di 16 jan 2024, 17:08 Hahaha, dat is dan vast de leeftijd waarop Gijs zijn poten op het aanrecht zette, om met zijn neus de bovenste kastjes open te doen en de hondensnoepjes te jatten. Toen hebben we ook op de bovenste kastjes kinderslot gezet![]()
Maar die zekerheid heb ik niet, ken zijn volle broer van 2 jaar ouder.....dus het kan allemaal